Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا - مصطفي سالاري استاندار گيلان در احکام جداگانه اي سرپرست فرمانداري هاي رضوانشهر و لنگرود را منصوب و امور مربوط به معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري را به مديرکل حوزه استاندار محول کرد.

گزارش شامگاه يکشنبه روابط عمومي استانداري گيلان به ايرنا حاکيست؛ در راستاي اجراي قانون منع بکارگيري بازنشستگان، مصطفي سالاري در احکام جداگانه اي، محمد مهدي مظفري معاون دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات کشوري استانداري را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداري شهرستان رضوانشهر و محمد رنجبر نياول معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري لنگرود را به عنوان سرپرست فرمانداري اين شهرستان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرستان رضوانشهر در 70 کيلومتري غرب مرکز استان گيلان و شهرستان لنگرود در 60 کيلومتري شرق رشت واقع هستند.
همچنين استاندار گيلان در حکمي امور مربوط به معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري را تا تعيين و انتصاب معاون، به مجيد هاشم پور مديرکل حوزه استاندار محول کرد.
پيش از اين؛ علي اصغر جمشيد نژاد به عنوان معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گيلان، سيدرضا جوادپور به عنوان فرماندار شهرستان لنگرود و عسکر حسني پور به عنوان فرماندار شهرستان رضوانشهر مشغول خدمت بودند که به افتخار بازنشستگي نائل آمدند.
7296/2007/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن قدردانی از زحمات این گروه جهادی مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور را از جمله اهداف این اردو برشمرد.
در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین غرس هزار نهال از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در سفر به شهرستان سروآباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است