Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، شامگاه امروز ( 27 آبان ماه 97)  مراسم بدرقه بزرگترین کاروان ورزش سیستان و بلوچستان اعزامی به رقابت های طرح المپیاد ورزشی استعدادیابی برتر کشور مورد بدرقه مسئولین استان در سالن همایش های اتاق بازرگانی زاهدان قرار گرفتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت : این کاروان متشکل از 600 نفر در غالب  68 رشته ورزشی ( تمامی رشته ها بجز راگبی ) ، در رده سنی 12 تا 15 سال و در 2 گروه دختران و پسران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادهم کرد گفت: این کاروان بزرگترین کاروان ورزشی بعد از انقلاب اسلامی است و می توان بعنوان بزرگترین رویداد ورزشی این استان از آن نام برد.

وی هدف از برگزاری این المپیاد را توسعه رویکرد عدالت محوری، جذب، کشف و پرورش استعدادهای ورزشی، افزایش غرور و افتخارآفرینی، توزیع و نگاه متوازن به منابع در استان‌ها، استفاده از ظرفیت حداکثری با هدف جذب و پرورش استعدادهای ورزشی، پشتوانه سازی و تقویت تیم های ملی، توسعه فرهنگی ورزش قهرمانی و حضور پرقدرت در بازیهای المپیک جوانان 2022 عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان به میزبانی کاروان استعداد یابی رشته بوکس اشاره کرد و افزود: نخستین دوره المپیاد استعداد های برتر بوکس کشورنیز 30 آبان به مدت 10 روز به میزبانی این استان در زاهدان برگزار می شود.

وی افزود : در این دوره از رقابت های کشوری 497 بوکسور نوجوان 12 تا 15 سال در مجموعه ورزشی امام علی(ع) زاهدان به رقابت می پردازند  و بیش از 40  داور سرشناس کشور کار قضاوت این مسابقات را برعهده دارند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان المپیک رقابت سیستان و بلوچستان مدیرکل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ‌رجبعلی برزویی ‌با اشاره به ابلاغ «آیین‌نامه جذب و پذیرش استعدادهای برتر ملی در حوزه‌های علمی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی، هنری، تربیتی، قرآنی و ورزشی در دانشگاه فرهنگیان» توسط ریاست‌جمهوری، افزود: هدف از این اقدام مهم، کیفیت‌بخشی به نیروی انسانی آموزش‌وپرورش از طریق ارتقای سطح ورودی دانشجو‌معلمان دانشگاه فرهنگیان با تمرکز بر استعدادهای برتر دانش‌آموزی است که طبق آن افراد دارای استعداد برتر ملی در حوزه‌های علمی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی، هنری، تربیتی، قرآنی و ورزشی اعم از دانش‌آموزان و طلاب، می‌توانند بدون شرکت در کنکور دانشگاه فرهنگیان با قرار گرفتن در فرآیند گزینش و احراز شایستگی‌های تخصصی و عمومی از طریق هیات جذب و گزینش، جذب این دانشگاه شده و معلم شوند.

برزویی تصریح کرد: راه‌یافتگان به المپیادهای ملی و دارندگان مدال‌های کشوری‌؛ برگزیدگان مسابقات رسمی و ملی قرآنی، فرهنگی-هنری و ورزشی؛ برگزیدگان جشنواره‌ها و رویدادهای رقابتی معتبر بنیاد ملی نخبگان؛ جشنواره‌های فنی-مهارتی و المپیاد ملی مهارت و مسابقات رسمی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در سطح ملی، برگزیدگان مسابقات و جشنواره‌های معتبر ملی حوزوی؛ حافظان کل یا قسمتی از قرآن کریم و  دارندگان رتبه‌ زیر هزار کشوری در کنکور افراد مشخص شده در این آیین‌نامه هستند‌ که با رعایت دستورالعمل اجرایی که متعاقبا اعلام می‌شود از این مسیر، جذب دانشگاه فرهنگیان خواهند شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه فراخوان پس از تایید شیوه‌نامه در هیات جذب و پذیرش دانشجو‌معلمان دانشگاه به صورت رسمی از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی‌ (WWW.CFU.AC.IR) ‌اطلاع‌رسانی گسترده خواهد شد؛ گفت: تلاش می‌شود تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری این رویداد مهم نظام تعلیم و تربیت، تدوین و عملیاتی شود.

برزویی ادامه داد: در این آیین‌نامه مشوق‌هایی برای استعدادهای برتر پس از جذب در دانشگاه فرهنگیان، نسبت به سایر دانشجویان پیش‌بینی شده است که تفصیل آن متعاقبا اعلام خواهد شد.‌

دیگر خبرها

  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • المپیاد ورزشی کارگران تبریز برگزار می‌شود
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی