Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

علیرضا سلیمی در گفتگو با مهر با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات اظهار داشت: در این جلسه چالش ها و مشکلات آموزش و پرورش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در خصوص مباحث مطرح شده در این جلسه اظهار داشت: بحث رتبه بندی معلمان مطرح شد که چرا علیرغم وعده های متعدد هنوز عملیاتی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به بررسی بحث سند تحول بنیادین در این جلسه بیان کرد: طبق گفته وزیر آموزش و پرورش در نتیجه برگزاری جلساتی با معاون اول رئیس‌جمهور قرار بر این شده است که دولت برای تحقق سند تحول بنیادین اقدامات ویژه ای انجام دهد چراکه این مسئله به دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد که باید دولت به ما در این راستا کمک کند.

سلیمی خاطرنشان کرد: همچنین نمایندگان در این جلسه نسبت به برخی از انتصابات در وزارت آموزش و پرورش گلایه داشتند و  خواستار این بودند که در انتخابات، شایسته سالاری مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به مطرح شدن بحث معیشت معلمان در این جلسه گفت: حقوق معلمان پاسخگوی معیشت آنان نیست چرا که طبق آمار رسمی تورم کشور بیش از ۴۷ درصد است و باید حقوق معلمان ارتقاء پیدا کند.

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سید محمد بطحایی علیرضا سلیمی کمیسیون آموزش و تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت که پس از پایان تعطیلات نوروز در اولین جلسه کمیسیون اجتماعی جزئیات لایحه افزایش تعطیلات پایان هفته و کاهش ساعت کاری کارکنان را مجدد بررسی خواهیم کرد. - اخبار سیاسی -

حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت بررسی لایحه کاهش ساعت کاری کارکنان و افزایش تعطیلات پایان هفته، گفت: رسیدگی به لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته در دستورکار نمایندگان در جلسه روز (یکشنبه 20 اسفند ماه) قرار داشت که نمایندگان در این جلسه پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان با کلیات لایحه مذکور با اکثریت آرا موافقت کردند.

وی افزود: با نظر رئیس مجلس این لایحه دو شوری شد یعنی اینکه  برای بررسی جزئیات مجدداً به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی درباره جزئیات این لایحه ، گفت: این لایحه مربوط به افزایش تعطیلات پایان هفته به 2 روز و همچنین کاهش ساعت کاری کارکنان از 44 ساعت به 40 ساعت در هفته و همچنین مسئله مربوط به دو روز تعطیلی یعنی پنج‌شنبه و جمعه یا جمعه و شنبه است.

گودرزی بیان کرد: اعضای کمیسیون اجتماعی با توجه به اهمیت موضوع پس از پایان تعطیلات نوروز در اولین جلسه مجدداً جزییات لایحه مذکور را بررسی کرده و گزارش نهایی جهت بررسی در جلسه علنی به هیئت رئیسه ارائه می‌شود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان