Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: این رویداد یکی از پایدارترین و دیرینه‌ترین مراسم دانشگاهی است که بیش از ۳۰۰ هزار مشارکت‌کننده در آن شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جشنواره به نوعی تابلوی دانشگاه‌های ما است و نه تنها می‌توانیم بگوییم گسترده‌ترین جشنواره فرهنگی بلکه می‌توانیم از آن به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور یاد کنیم.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: جریان سلطه‌گر غرب به دنبال شناساندن دانشگاه‌های کشورمان به عنوان تسلیم فرهنگ غرب است، اما واقعیتی که ما می‌بینیم این است که در مجموعه دانشگاهی اقبال به قرآن و اهل بیت بسیار زیاد است و انسان‌های معتقد و خداباور فارغ از شکل و ظاهر وجود دارند.

وی تصریح کرد: سی و سومین جشنواره قرآنی قله فعالیت دانشجویی است، اما مسلماً این قله دامنه‌های وسیع‌تری دارد که ما باید به آن برسیم و خواهش من این است که برای جهش فعالیت‌های قرآنی و توسعه آن طرحی نو و عزمی جدی برای دانشجویان داشته باشیم تا این فعالیت‌ها بازتعریف شده و در قالب‌های جدیدتر، گسترده‌تر و متنوع‌تری ارائه شود.

حجت‌الاسلام رستمی در پایان از میزبانی دانشگاه آزاد برای سی و چهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور خبر داد.

منبع: فردا

کلیدواژه: حجت الاسلام رستمی نظام سلطه دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس با سخنرانی حجت الاسلام محمد عبادی زاده و حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین آقامیری برگزار می شود.

این مراسم که در شب‌های قدر با نوای مادحین اهل بیت علیهم السلام برگزار می شود از ساعت ۲۲:۳۰ برپا خواهد بود.

قرائت قرآن، دعای مجیر، جوشن کبیر، سخنرانی، قرآن به سر و عزاداری از برنامه‌های مسجد جامع در شب‌های قدر عنوان شده است.

کد خبر 6064229

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس
  • معرفی ویژه برنامه‌های تلویزیون در شب‌های گرامی قدر
  • جلسات شورای فرهنگ قرآنی باید در صدر فعالیت دستکاه‌ها باشد / قمی: قرآنیان پای کار روز قدس باشند
  • نمایشگاه قرآن فرصتی برای اجرای مطالبات رهبر انقلاب است
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • مشارکت‌محوری و مردمی‌سازی به دنبال توزیع عادلانه ثروت در نظام سلامت است
  • فرهنگ تحزب‌گرایی در کشور شکل نگرفته است
  • تسلیم کارزار ۱۶ هزار نفری جامعه پزشکی به قوه قضاییه
  • شعار سال جهت حرکت کلی نظام و کشور را مشخص خواهد کرد
  • رسانه پایداری گزینه‌های معاون اولی محسنی اژه‌ای را معرفی کرد