Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، محسن هاشمی رفسنجانی در پایان صدودومین جلسه شورای شهر تهران که عصر امروز با موضوع انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همان‌طور که اعلام شد آقای افشانی در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز شرکت کردند و بحث‌هایی در خصوص قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پس از جلسه هم‌اندیشی امروز آقای افشانی جلسه‌ای مبنی بر انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران مطرح کردند و با توجه به این درخواست مسئولیت این موضوع به شورای شهر تهران داده شد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: بنده نیز در تماسی که صبح امروز با وزارت کشور داشتم این موضوع را مطرح کردم و در نهایت تصمیم گرفته شد برای شهرداری تهران سرپرست انتخاب شود.

وی گفت: بر همین اساس به‌پیشنهاد اعضای شورای شهر تهران پیروز حناچی با کسب 17 رأی از 20 رأی به‌عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: یکی از معیارهای انتخاب سرپرست شهرداری این بوده که سرپرست یکی از کارکنان شهرداری باشد و در واقع سابقه حضور در شهرداری را داشته باشد و بر همین اساس پیشنهاداتی از سوی اعضای شورا برای سرپرستی مطرح شد که می‌توان به آقایان پورسیدآقایی، معذی و خانم اشرفی اشاره کرد.

وی گفت: تصمیم اعضای شورای شهر تهران مبنی بر انتخاب حناچی به‌عنوان سرپرست شهرداری تهران این بود که تغییرات کمتری را در مدیریت شهری داشته باشیم و بر همین اساس حناچی را به‌عنوان سرپرست انتخاب کردم تا وی نیز در آینده با صدور حکمش از سوی وزارت کشور به‌عنوان شهردار فعالیت خود را در پایتخت آغاز کند.

هاشمی گفت: بر اساس قانون سرپرست می‌تواند تا سه ماه فعالیت خود را در شهرداری انجام دهد.

وی گفت: پس از انتخاب حناچی به‌عنوان شهردار تهران بنده نامه وی را به وزارت کشور ارسال کردم که بر اساس قانون وزارت کشور 10 روز فرصت دارد حکم وی را صادر کند که با گذشت 5 روز از این نامه امیدواریم تا اوایل آذرماه حکم وی صادر شود.
وی در پاسخ به این پرسش که "آیا اطلاعی از فرآیند صلاحیت حناچی به‌عنوان شهردار تهران دارید یا خیر؟" گفت: ما در این زمینه اطلاعاتی نداریم و قاعدتاً اطلاعات خبرنگاران نسبت به این موضوع بیشتر است.

وی گفت: البته ما خانواده خوشبینی هستیم و امیدواریم هرچه زودتر حکم حناچی به‌عنوان شهردار تهران صادر شود.

وی در خصوص فعالیت‌های صورت‌گرفته از سوی افشانی در شهرداری تهران گفت: من حیث المجموع افشانی عملکرد خوبی را در این مدت در شهرداری داشته است.
رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: افتتاح بخشی از پروژه خط 7، ادامه اتوبان صیاد، افتتاح روگذر و زیرگذر، افتتاح بازیافت نخاله و افتتاح چندین خط در 6ماهه گذشته از جمله اقداماتی بوده که توسط افشانی انجام شده است.

وی گفت: اما با تمام شرایط ما با توجه به اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان از ادامه همکاری با آقای افشانی محروم شدیم.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم که با یک جلسه‌ای که با حضور مدیران شهرداری انجام خواهد گرفت از آقای افشانی تجلیل شود.

منبع: تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا

برخی از اعضای شورای شهر تهران امروز همزمان با صحبت‌های علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران، صحن شورا را ترک کردند؛ این اقدام در راستای از حدنصاب انداختن جلسه شورای شهر تهران ارزیابی می‌شود که البته امروز جلسه با حدنصاب قانونی به کار خود ادامه داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دویست و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران صبح امروز به ریاست مهدی چمران آغاز شد و در این جلسه پس از تذکرات اعضا، محسن هرمزی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پشت تریبون قرار گرفت و گزارشی را از اقدامات شهرداری در حوزه حمل و نقل و به‌ویژه سفر شهردار تهران به چین ارائه کرد.

در ادامه برخی از اعضای شورای شهر تهران نسبت به این گزارش و قراردادهای چین اعتراض و انتقاداتی را مطرح کردند.

در ادامه جلسه شورای شهر تهران، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در پشت تریبون قرار گرفت تا به انتقادات مطرح شده از سوی برخی اعضای شورای شهر تهران پاسخ دهد اما در حالیکه هنوز زاکانی توضیحات خود را آغاز نکرده بود، برخی از اعضای شورای شهر تهران اقدام به ترک صحن شورا کردند!

سوده نجفی، جعفر شربیانی، ناصر امانی، مهدی اقراریان، سید جعفر تشکری هاشمی، مهدی عباسی، علی‌اصغر قائمی از اعضایی بودند که همزمان با قرار گرفتن زاکانی در پشت تریبون، صحن شورا را ترک کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار