Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی جهان نيوز: محمد دهقان و زهره الهیان با اکثریت آرای اعضای شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به ترتیب به عنوان دبیرکل و قائم مقام این جمعیت انتخاب شدند.

به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، شورای مرکزی این جمعیت در نخستین جلسه دوره پنجم فعالیت خود، یکشنبه شب با دستور تعیین دبیرکل، قائم مقام و سخنگوی این جمعیت تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه پس از ارائه گزارش فعالیت گذشته جمعیت توسط پرویز سروری، دبیر کل دوره چهارم، بررسی شاخص های لازم برای انتخاب ارکان اصلی جمعیت و اسامی نامزدهای مطرح برای احراز این مسؤولیت ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان با اکثریت آرا، آقای دکتر محمد دهقان به عنوان دبیر کل و خانم دکتر زهره الهیان به عنوان قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی برگزیده شدند و مالک شریعتی، سخنگوی قبلی جمعیت نیز با اکثریت آرا در سمت خود ابقا شد.

گفتنی است محمد دهقان، دانش آموخته دکتری حقوق، از آزادگان هشت سال دفاع مقدس و نماینده فعلی مردم طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی است که در میان نمایندگان مجلس به عنوان یک عنصر فعال و پرکار در وظایف قانونگذاری و نظارتی مجلس خصوصا در مبارزه با فساد اقتصادی در چند دوره اخیر مجلس شناخته می شود.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

آفتاب‌‌نیوز :

ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره را  اینجا بخوانید .

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل
  • دیدار نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان با دبیر کل مجمع تقریب/تمجید از عملیات غرورآفرین وعده صادق
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی