Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه برنامه ریزی رفع نواقص جهت تکمیل یادمان و آرامگاه ملافاضل سکرانی شاعر بلند آوازه شادگانی به ریاست جنامی، معاون فرماندار شادگان و با حضور نماینده خانواده ملافاضل سکرانی و سایر اعضاء با هدف بررسی آخرین وضعیت احداث پروژه آرامگاه این شاعر گرانقدر و هماهنگی برگزاری مراسم افتتاحیه یادمان آن مرحوم در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسریع در روند اجرای پروژه ساخت یادمان و آرامگاه ملافاضل سکرانی حداکثر در اواخر دی ماه، ساماندهی فضای سبز و راه های ارتباطی منتهی به آرامگاه، برگزاری مراسم افتتاح و بهره برداری از آرامگاه و یادمان این شاعر گرانقدر شادگانی و مراسم بزرگداشت بصورت همزمان در یک روز با حضور مسئولان کشوری و استانی از مهم ترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

گفتنی است؛ ملافاضل سکرانی، شاعر و ادیب عرب استان خوزستان درماه محرم الحرام 1340 هجری قمری (1302 هجری شمسی) در شهرستان شادگان دیده به جهان گشود.

وی قبل از رحلتش موفق به کسب جایزه دوسالانه عیلام از مؤسسه فرهنگی و هنری معلم شد، ملافاضل سکرانی سرانجام در 28 دی ماه سال 1392 در شهرستان شادگان دیده از جهان فروبست.

انتهای پیام/گ

لزوم تسریع در احداث آرامگاه شهدای گمنام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری احداث آرامگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک رستوران در شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،  سرپرست مرکز بهداشت شادگان گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهر و موم شد.
در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد. 
سیدغالب موسوی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • هجمه مسئولان صهیونیست ضد گالانت درباره وضعیت جبهه شمال
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر معاصر زنده یاد استاد علی نظمی تبریزی
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد