Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - یواخیم لو، تشریفاتی بودن بازی با هلند را دلیلی برای جدی نگرفتن بازی نمی‌داند. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یواخیم لو در کنفرانس خبری پیش از آخرین بازی تیمش در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا مقابل هلند، سقوط تثبیت شده به لیگ B این رقابت‌ها را دلیلی برای کم‌انگیزه بودن آلمان در این جدال ندانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم ملی آلمان در این باره اظهار داشت: اگر مارکو رویس هنوز احساس درد داشته باشد در بازی حضور نخواهد داشت زیرا نمی‌خواهیم هیچ ریسکی انجام دهیم. ممکن استکای هاورتز بازی کند و  شاید هم  با 3 مدافع به میدان برویم. بازیکنانی چون هاورتز، آینده تیم هستند و من از عملکرد او مقابل روسیه شگفت زده شدم.  کیمیش نسبت به سنش خیلی پخته است؛  هم در زمین و هم در خارج از زمین. او همیشه با میل به پیشرفت، رو به جلو حرکت می‌کند.

 لو در ادامه افزود: متاسفم که در بازی با هلند نمی‌توانیم سرنوشتمان را  تغییر دهیم. باید از اتفاقات رخ داده  به درستی درس می‌گیریم. مولر با صد بازی ملی شایسته احترام بسیار زیادی است. او به ندرت مصدوم می‌شود و همیشه تمام توانش را برای تیم ملی گذاشته است. هر چه ما حذف شده‌ایم اما چون این بازی برای هلند مهم است، با تمام توان و به دور از بی‌انگیزگی وارد زمین می‌شویم. قصد اعاده حیثیت داریم.

انگلیس به نیمه‌نهایی راه یافت، کرواسی سقوط کرد

 

انتهای پیام/

R7879/P1011199/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت

به گزارش "ورزش سه"، ایوان اندیکا، مدافع تیم رم از امروز در تمرینات رم شرکت کرد. این خبر خوبی برای دانیله ده‌روسی است که می‌تواند برای آخرین هفته‌های فصل روی اندیکا حساب کند.

مدافع ساحل عاجی امروز در حالی به تمرینات گروهی بازگشت که جالوروسی‌ها تمرینات آماده سازی خود برای بازی آینده مقابل ناپولی را آغاز کرده‌اند.

یک روز پس از شکست اودینزه، اندیکا در تمرینات گروهی برنامه آماده‌سازی خود را از سر گرفت. این اولین جلسه تمرینی او پس از اتفاق ترسناک 14 آوریل بود.

او در دقیقه 70 بازی مقابل اودینزه در ورزشگاه داچیا آرنا دچار حمله قلبی شد و به سرعت راهی بیمارستان شد. اندیکا یک روز در بیمارستان بستری بود و با بررسی آزمایشات دقیق، مشخص شد مشکل خاصی وجود ندارد و مرخص شد.

با این حال که اندیکا بدون مشکل در تمریناتش را آغاز کرده، انتظار نمی‌رود این بازیکن در ترکیب رم برای بازی یکشنبه حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس