Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@17:35:25 GMT

مستند شهدای مدافع حرم آذربایجان‌شرقی تولید شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۳۷۹۰

مستند شهدای مدافع حرم آذربایجان‌شرقی تولید شد

مديركل صدا و سيماي مركز آذربايجان‌شرقي از تولید هشت مستند تلويزيوني براي شهداي مدافع حرم استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مديركل صدا و سيماي مركز استان عصر امروز در سفر به شهرستان مراغه ضمن گفت‌وگو با نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری؛ به دیدار خانواده نخستین شهید مدافع حرم آذربایجان‌شرقی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مرتضی صفری» با بیان این‌که خانواده‌های شهدا حق بزرگی برگردن مردم ایران دارند، خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان به وظایف خود در خدمت به مردم به خوبی عمل کنند همانا ادامه دهنده راه شهدا هستند.

وی از تولید هشت مستند تلویزیونی و رادیویی برای مدافعان حرم آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: مردم شهید پرور استان در دفاع از حریم اهل بیت(ع) 19 شهید تقدیم کرده‌اند و برای معرفی این عزیزان مستندهای تلویزیونی و رادیویی در صدا و سیما استان در دست ساخت است.

صفری افزود: تولید هشت مستند تلویزیونی به پایان رسیده و در مرحله دوم نیز برای تمام شهدای مدافع حرم استان مستند تلویزیونی تهیه و پخش خواهد شد.

مديركل صدا و سيماي مركز استان تصریح کرد: مستند تلویزیونی شهید علی کنعانی به مدت 70 دقیقه در صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی تهیه شده و به‌زودی از شبکه استانی و دیگر شبکه‌های صدا و سیما پخش می‌شود.

وی با بیان این‌که رسانه ملی امروز با کمترین امکانات در مقابل بمباران رسانه‌ای غرب ایستاده است، خاطرنشان کرد: کارکنان رسانه ملی در عمل به تعهدات خود بسیجی‌وار عمل می‌کنند.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارزانی شیراز ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور همایش حقوق بشر امریکایی سنندج شبستان یزد جمال خاشقجی رژیم صهیونیستی 9 ربیع الاول شبکه سهند مدافعان حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی و با حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهر‌های جدید ایران ۵۹ قطعه زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد.

 در این مراسم که در فرهنگسرای هشت بهشت شهر جدید سهند برگزار شد به صورت نمادین چند فقره از قرارداد‌های واگذاری قطعات مسکونی در این شهر  اهدا شد.
 
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در  آیین واگذاری این زمین‌ها گفت: در این مرحله به ۱۷۷ ایثارگر مشمول ماده ۷ قانون جامع خدمات رسانی مسکن زمین واگذار شد و طبق توافقی که با شرکت عمران شهر جدید سهند صورت گرفته پس از انجام فرآیند اداری در مراحل آتی ۴۲۳ نفر از ایثارگران واجد شرایط نیز صاحب زمین برای ساخت مسکن خواهند شد.
 
 سلمانی افزود: به غیر از این توافق که حاصل یک اقدام ابتکاری در سطح استان بود مصوبه پنجمین جلسه کارگروه مسکن ایثارگران در تاریخ بیست و دوم آبان ۱۴۰۲ با امضای معاون محترم رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل وقت شرکت مادر تخصصی عمران شهر‌های جدید ایران مقرر داشته که در اجرایی شدن مفاد ماده ۷ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شرکت عمران شهر جدید سهند زمین مسکونی ۷ هزار نفر از ایثارگران واجد شرایطِ آذربایجان شرقی را واگذار کند که بنیاد شهید استان پیگیر تحقق این مصوبه در اسرع وقت است.
 
وی یادآوری کرد: حدود ۲۵۰۰ ایثارگر ساکن در آذربایجان شرقی در اولویت نخست واگذاری مسکن قرار دارند و بیش از ۵۵۰۰ ایثارگر استان در اولویت‌های بعدی واگذاری مسکن در آذربایجان شرقی هستند.
 
سلمانی یادآوری کرد: در سنوات گذشته مجموعاً نزدیک به ۵۰۰ نفر از ایثارگران مشمول ماده ۷ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در آذربایجان شرقی صاحب مسکن شدند و امیدواریم با همکاری مناسب ادارات و مجموعه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان تامین مسکن همه ایثارگران واجد شرایط استان تحقق یابد.
 
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی افزود: قانون تکلیف تامین زمین برای مسکن جامعه ایثارگران را بر عهده وزارت راه و شهرسازی قرار داده است و بنیاد شهید تحقق این تکلیف قانونی را با جدیت دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد