Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@10:47:50 GMT

ایران حادثه تروریستی عراق را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۳۹۱۰

ایران حادثه تروریستی عراق را محکوم کرد

  «بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت امور خارجه دوشنبه شب با محکوم کردن عملیات تروریستی در تکریت عراق که در آن چندین کشته و زخمی بر جای گذاشت، با دولت و ملت این کشور و خانواده جانباختگان و مجروحان این جنایت بی شرمانه تروریستی ابراز همدردی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، قاسمی همچنین افزود: بقایای تروریست‌های تکفیری که جایگاه و پایگاه خود را با مقاومت مردم عراق از دست داده اند، با عملیات انتحاری - تروریستی کور خود درصدد القای ناامنی و انتقام از مردم مقاوم عراق هستند که البته خللی در عزم و اراده دولت و ملت این کشور در مبارزه بی امان با آنان و ریشه کنی این غده سرطانی وارد نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شامگاه یکشنبه، انفجار یک دستگاه خودروی انتحاری در شهر تکریت استان صلاح الدین در ۱۸۰ کیلومتری شمال بغداد، پنج کشته و ۱۶ زخمی برجای گذاشت.

یک منبع امنیتی عراقی به رسانه‌های محلی این کشور گفت: این انفجار در قلب شهر تکریت مقابل یک رستوران رخ داده است و قربانیان غیرنظامی هستند.

ارتش عراق دسامبر ۲۰۱۷ (آذر ۹۶) از بازپس گیری تمامی خاک خود از اشغال و پیروزی بر داعش خبر داد، اما هنوز هسته‌های خفته وابسته به این گروهک به صورت متناوب دست به اقدامات تروریستی در این کشور می‌زنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تکریت عملیات تروریستی قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله: با پهپادهای انتحاری المطله را هدف قرار دادیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، مقاومت اسلامی اسلامی امروز دوشنبه با پهپاد انتحاری مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب المطله هدف قرار داد و علاوه بر انهدام ادوات و تجهیزات آنها شماری از نظامیان دشمن صهیونیست را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت از زخمی شدن دو نظامی صهیونیست بر اثر این حمله خبر داد.

منابع صهیونیست اذعان کردند که حال این دو زخمی وخیم گزارش شده است.

این درحالی است که منابع لبنانی از حملات رژیم صهیونیستی به اقلیم التفاح و جبل الریحان در جنوب لبنان خبر دادند.

از سوی دیگر رادیو رژیم صهیونیستی مدعی شد که ۱۵ ساختمان نظامی نیروهای رضوان حزب الله را بمباران کرده است.

کد خبر 6098191

دیگر خبرها

  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • حزب الله: با پهپادهای انتحاری المطله را هدف قرار دادیم
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد