Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید علی شاهرخی امروز در جمع خبرنگاران  از برگزاری المپیاد ورزشی وزنه برداری به نام شهید نورخدا موسوی در لرستان خبر داد و اظهارداشت: مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در رشته وزنه برداری از یکم تا ششم آذر ماه در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این المپیاد ورزشی با حضور 450 ورزشکار و عوامل اجرایی از 31 استان کشور برگزار می‌شود افزود: این مسابقات در دو نوبت صبح و عصر و در 10 وزن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت وزنه برداری استان لرستان عنوان کرد: یکم آذر ماه تیم‌های ورزشی در استان حضور پیدا می‌کنند و روز جمعه دوم آذر ماه مراسم افتتاحیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ششم آذر ماه تیم‌ها و نفرات برتر مشخص می‌شوند بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات پیدا کردن استعدادهای برتر در رشته وزنه‌برداری است و تیم استان لرستان نیز با ترکیب کامل در این دوره از مسابقات حضور دارد.

شاهرخی گفت: از تمام همشهری‌ها و هم استانی‌های عزیز دعوت می‌شود تا برای تشویق ورزشکاران لرستانی در سالن شهید چاغروند مجموعه تختی خرم‌آباد حضور پیدا کنند و انشالله امیدی باشند برای المپیک 2020 و المپیک جوانان 2022 و شاهد درخشش این ورزشکاران باشیم.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد

رئیس هیئت وزنه‌برداری همدان، اعلام کرد: هیئت وزنه‌برداری استان در سال گذشته ۱۷ نشان ملی و بین‌المللی را به دست آورد و در حال حاضر نیز ۲۵۲ ورزشکار سازمان‌یافته داریم که از این تعداد ۱۱۲ نفر در رشته کراسفیت فعال هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امیرحسین حسنی عصر امروز در سالن جلسات تالار قرآن در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور انتخابی تیم ملی در رده سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی همدان از 15 تا 25 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌ دانش‌افزایی در رشته‌ وزنه‌برداری و کراسفیت‌ در همدان بیان کرد: هیئت وزنه‌برداری در مدت 10 ماه فعالیت توانسته از رتبه 29 کشور به نهم دست یابد که این مهم با تلاش اعضای هیئت، مربیان، داوران و ورزشکاران محقق شده است.

رئیس هیئت وزنه‌برداری همدان، اعلام کرد: هیئت وزنه‌برداری استان در سال گذشته 17 نشان ملی و بین‌المللی را به دست آورد و در حال حاضر نیز 252 ورزشکار سازمان‌یافته داریم که از این تعداد 112 نفر در رشته کراسفیت فعال هستند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری همدان عنوان کرد: بعد از 15 سال توانستیم با مبلغ شش میلیارد ریال تجهیزات حرفه‌ای این رشته را برای استان همدان خریداری کنیم ضمن اینکه چهار میلیارد ریال بدهی دو دوره گذشته را با مساعدت فدراسیون وزنه‌برداری و اداره کل ورزش و جوانان تسویه کردیم.

حسنی با اشاره به اینکه در بخش بانوان پیشرفت خوبی در این ورزش داشتیم که آن را مدیون طرح استعدادیابی هیئت هستیم گفت: شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر، اسدآباد، تویسرکان، کبودراهنگ و رزن در این رشته فعالیت دارند.

مهدی عباسی، دبیر هیئت وزنه‌برداری همدان نیز با بیان اینکه سال گذشته رتبه ششم کشور در وزنه‌برداری بانوان را کسب کردیم و در لیگ برتر نیز سوم شدیم اظهار داشت: در نه ماه گذشته به اندازه دو دوره گذشته این هیئت توانستیم مدال ملی و بین‌المللی برای استان به ارمغان آوردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • المپیادکوهنوردی کارکنان تامین اجتماعی کشور درسی سخت برگزار می شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان