Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - ماروتا احتمالاً طی روزهای آینده راهی اینتر خواهد شد.

به گزارش وبسایت نود، رسانه های معتبر و نزدیک به باشگاه اینتر مدعی شده اند بپ ماروتا مدیر سابق یوونتوس در حال مذاکره برای پیوستن به اینتر است و انتظار می رود حضور او در نیمه آبی شهر میلان به زودی رسمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود ماروتا طی روزهای گذشته در چین حضور داشته و جلسات متعددی با گروه تجاری سانینگ و مدیران اینتر داشته و در حال صحبت در مورد جایگاهش در نراتزوری است. اگرچه هنوز هیچ چیز قطعی نشده است ولی این انتظار می رود که طی روزهای آینده جزییات باقی مانده نهایی و رسمی شود.

برای جلوگیری از اتفاقی که در مورد ساباتینی رقم خورد و همچنین عدم تداخل وظایف با پیرو اسیلیو (مدیر ورزشی اینتر)، ماروتا در جریان مذاکرات تاکید زیادی روی نقش و وظایف خود در باشگاه اینتر کرده است.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی یوونتوس سری آ اینتر میلان اینترمیلان جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، چیذری علاوه بر حضور در تیم‌های مختلف فوتبال، در سالن‌های بدنسازی مختلف پذیرای ورزشکاران حرفه‌ای و فوتبالیست‌های متفاوتی بود و با انجام برنامه‌های اصلاحی و زیر نظر گرفتن حرکات آنها همواره سعی در بهبود وضعیت بدنی آنها داشت.

فوت چیذری که دو روز گذشته به دلیل ایست قلبی اتفاق افتاد از آنجا شوک آور بود که او ورزشکار، سالم و همواره به دنبال سالم زندگی کردن بود و از سن و سالش هم بسیار جوان‌تر به نظر می‌رسید.

حالا جامعه ورزش سوگوار اوست و امروز صبح ساعت ۹ و نیم، جمع کثیری از اهالی ورزش در مراسم تشییع پیکر وی در قطعه نام آوران حضور پیدا خواهند کرد. همچنین مجلس ختم فرهاد چیذری در روز جمعه در مسجد الرضای خیابان دیباجی برگزار می‌شود. روحش شاد و یادش گرامی.

دیگر خبرها

  • رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد
  • رسمی؛ جیسون ویلکاکس مدیر فنی منچستریونایتد شد
  • وبسایت اکسسیوس: هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش با ایران
  • هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی
  • بازدید مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از سکونتگاه های غیر رسمی بهبهان
  • ملوان از سپاهان مخفی شد
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس