Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سلسله به ریاست خسروی فرماندار سلسله و حضور بانک های عامل پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان سلسله و همچنین مدیران شهرستانی در فرمانداری سلسله برگزار شد.

شریف خسروی فرماندار سلسله در این جلسه گفت: کسب رتبه اول در جذب اشتغال روستایی و عشایری حاصل تلاش های مستمر و پیگیری و تلاش‌های زیاد مدیران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید در فاز دوم ارائه تسهیلات اشتغال روستایی؛ همه سهم خود را جذب کنیم؛ باید ارتباط ما قوی‌تر باشد و انتظار داریم دستگاه‌های متولی تسهیلات را جذب کنند و همچنین باید بر اساس قابلیت ها کارها پیش برود.

فرماندار سلسله از اداره میراث فرهنگی و گردشگری سلسله خواست در حوزه توسعه گردشگری اقدام کند، زیرا مردم خودشان نیز در حوزه گردشگری کارهای زیادی انجام داده اند و نیاز به حمایت دارند،  بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در کنار بانک ها نظارت بیشتر داشته باشند و تجهیزات را جذب کنند.

خسروی با بیان اینکه ما باید به مردم برای گرفتن تسهیلات کمک کنیم زیرا ما مدیر هستیم و باید وقت بیشتری برای خدمت به مردم بگذاریم، تصریح کرد: جامعه هدف باید آگاه باشد و برای خروج از این فضا باید اطلاعات بیشتر باشد و کسب و کار مردم بر اساس و پایه نوآوری باشد.

وی در مورد مشاغل خانگی گفت: باید راستی‌آزمایی صورت بگیرد وامی که افراد دریافت می‌کنند ثبت مشاغل خانگی شود و شاهد رونق مشاغل خانگی باشیم.

کد خبر 4462077

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال تسهیلات اشتغالزایی سلسله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در راستای طرح بازگشت به زندگی سالم، امروز پنجم اردیبهشت ماه با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران بهزیستی و شهرداری مشهد کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد افتتاح شد.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد در این مراسم گفت: می‌توان تهدیدی که یک معتاد برای جامعه دارد را به فرصت تبدیل کرد و آن با استفاده از به کارگیری معتادان به عنوان نیروی کار امکان پذیر است. 

گفتنی است در این طرح، از اقامت صرف معتادان پرهیز شده و در آن آموزش و مراقبت‌های بعد از خروج و اشتغال مددجویان مدنظر است. در این مرکز، مددجو از نظر مهارتی و شخصیتی توانمند می‌شود، همزمان تحت درمان قرار می‌گیرد و با جلسات آموزشی، کسب مهارت و برنامه‌های ورزشی و تفریحی روند بهبود را طی می‌کند و همزمان در یک کارگاه تولیدی مشغول به کار می‌شود و کسب درآمد می‌کند.

دیگر خبرها

  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد