Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور آمریکا و مشاوران عالی او این هفته جلسه‌ای را با هدف بررسی طرح دولت آمریکا برای سازش بین رژیم صهیونیستی و فلسطینیان برگزار می‌کنند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو،  دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و مشاوران عالی او در زمینه امنیت ملی و سیاست خارجی این هفته جلسه‌ای را با هدف بررسی طرح دولت آمریکا برای سازش بین رژیم صهیونیستی و فلسطینیان برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطلب را نشریه آمریکایی آکسیوس منتشر کرده است. طرح دونالد ترامپ برای سازش، در اصطلاح، «معامله قرن» خوانده می‌شود.

جیسون گرینبلات نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در مساله سازش و جرد کوشنر، مشاور ارشد و داماد یهودی او در حدود دو سال است که بر روی این طرح کار می‌کنند. گفته می‌شود که این طرح اکنون به صورت کلی آماده است و ترامپ گفته است که می‌خواهد بین دسامبر سال 2018 و فوریه 2019، آن را منتشر کند.

اما مقامات دولت آمریکا گفته‌اند که بحران سیاسی فعلی در فلسطین اشغالی و انتخابات زودهنگام احتمالی در تصمیم احتمالی رئیس‌جمهور آمریکا تاثیر خواهد داشت.

به نوشته آکسیوس، کوشنر، گرینبلات و بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید به همراه مایک پامپئو، وزیر خارجه در این جلسه شرکت خواهند داشت. دیوید فریدمن، سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی نیز به آمریکا رفته تا در جلسه حاضر باشد.

علاوه بر جزئیات طرح مزبور، مقامات آمریکایی می‌گویند که زمان‌بندی اجرا نیز در این جلسه به بحث گذاشته می‌شود. ترامپ، می‌خواهد طرح به زودی معرفی شود اما مشاورانش رویکرد محتاطانه‌تری را می‌پسندند.

این نشست، مدت‌ها قبل از بحران سیاسی در فلسطین اشغالی که با تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه آغاز شده برنامه‌ریزی شده بود.

فریدمن معتقد است که دولت آمریکا باید ارائه طرح خود را به پس از انتخابات رژیم صهیونیستی موکول کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معامله قرن دونالد ترامپ آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها

رئیس فدراسیون والیبال ایران در نشستی آنلاین با مسئولان ورزش کوبا درباره راهکارهای افزایش همکاری‌های دوجانبه گفت وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رئیس فدراسیون والیبال روز پنج‌شنبه 16 فروردین میزبان آلبرتو گونسالس کاسالس، سفیر کوبا در تهران بود و دو طرف بر افزایش همکاری‌های والیبالی تاکید کردند.

میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است

سید میلاد تقوی در این راستا روز سه‌شنبه نشستی آنلاین با مسئولان ورزش کوبا (نماینده ورزش کوبا، نایب رئیس و دبیر فدراسیون والیبال کوبا) برگزار کرد تا امکان تحقق افزایش همکاری‌های والیبالی بین دو کشور بررسی شود.

در این نشست که وحید مرادی نایب رئیس و فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان نیز حضور داشتند، درباره افزایش همکاری‌ها به ویژه در حوزه والیبال زنان و استفاده از مربیان این کشور برای رشد و توسعه والیبال زنان ایران بحث و گفت وگو شد.

برگزاری دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی والیبال ایران و کوبا، برگزاری اردوی‌های آماده سازی مشترک، استفاده از توانایی نیروهای اجرایی برای برگزاری مسابقات والیبال، شناسائی فرصت‌ها و توانایی موجود در دو کشور برای برگزاری اردوها و مسابقات و همچنین تبادل مربیان از جمله محورهای این نشست یک ساعته بود.

تیم ملی والیبال کوبا در چهار دهه گذشته همواره در زمره تیم‌های بزرگ جهان بوده است و با 9 بار حضور در بازی‌های المپیک، 16 حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و  22 بار حضور در لیگ جهانی جزو تیم‌های باسابقه به‌شمار می‌رود.

کوبایی‌ها به جز لیگ جهانی، یک مدال برنز المپیک، 2 نقره و 2 برنز جهان و یک مدال طلای جام‌جهانی و چندین نقره و برنز به همراه 15 قهرمانی در مسابقات منطقه نورسکا را در کارنامه خود دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستورات رئیس جمهور در نشست ویژه استان سمنان
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس‌جمهور
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • رژه ارتش در تهران در حضور رئیس جمهور | تصاویر
  • عکس/ رژه روز ارتش با حضور رئیس جمهور
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت