Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یک بازی جذاب و تماشایی، سوئیس که ابتدا با دو گل تورگان هازارد، از بلژیک عقب افتاده بود. با 5 گل متوالی و هتریک هریس سفروویچ به بازی برگشت تا حریف خود را نقره داغ کند و به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا راه یابد.

طرفداری- در چارچوب مسابقات لیگ اروپا، تیم های ملی سوئیس و بلژیگ از ساعت 23:15 یکشنبه به مصاف یک دیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات بازی

تاریخ برگزاری: یکشنبه، 27 آبان 1397 (18 نوامبر 2018)

ساعت برگزاری: 23:15 به وقت ایران

محل برگزاری: ورزشگاه سوئیسپور آرنا

تورنمنت: لیگ ملت های اروپا 

گلزنان: هریس سفروویچ (3بار)، ریکاردو رودریگز و نیکو الوردی برای سوئیس- تورگان هازارد (2بار) برای بلژیک

ترکیب دو تیم

برای مشاهده آمار کامل این مسابقه، به صفحه اختصاصی طرفداری برای این دیدار مراجعه کنید.

گزارش بازی

بلژیک کار را تهاجمی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. تورگان هازارد، اولین گل شیاطین سرخ را در این دیدار به ثمر رساند. در دقیقه 11، مرتنز فرصت این را داشت تا گلزنی کند اما مهاجم ناپولی در این امر ناموفق بود. تورگان هازارد، روی یک حرکت انفرادی موفق شد تا اختلاف را به عدد 2 برساند. بعد از آن بود که سوئیس، بازی سراسر هجومی را در دستور کار خود قرار داد و در دقیقه 26، ریکاردو رودریگز از روی نقطه پنالتی اختلاف را به حداقل رساند. گل تساوی نیز تنها 5 دقیقه بعد به ثمر رسید. همکاری شکیری و سفروویچ، باعث شد تا مهاجم بنفیکا، کار به تساوی بکشاند. سوئیسی ها دست بردار نبودند و در کمال ناباوری، توسط سفروویچ به گل سوم و برتری خود نیز دست یافتند. بلژیک که در شوک فرو رفته بود، نیمه اول را با شکست به رختکن رفت.

با شروع نیمه دوم، سوئیس فرصت این را داشت که گل چهارم را نیز به ثمر برساند، اما سفروویچ نتوانست هتریک کند. الوردی اشتباه نیمه اول خود را جبران و گل چهارم را نیز وارد دروازه تیبو کورتوا کرد. بلژیک که حالا خود را حذف شده می دید، فشار را بر روی دروازه سوئیس افزایش داد. ادن هازارد در موقعیتی جدی، می توانست دروازه سوئیس را باز کند که سومر، به خوبی او را ناکام گذاشت. در دقیقه 65، ناصر چادلی جای خود را به میچی باتشوایی داد تا شیاطین سرخ هجومی تر از گذشته به ادامه بازی بپردازند. بلژیکی ها دستپاچه شده بودند و در دقیقه 81، سفروویچ باز هم موقعیت خوبی را برای هتریک از دست داد. بالاخره سفروویچ کار خودش را کرد و توانست در دقیقه 84، برای سومین بار در این مسابقه گلزنی کند. بلژیک دیگر از به تساوی کشاندن این مسابقه ناامید شد و بازی با نتیجه 5-2 به سود سوئیس خاتمه یافت.

شرح گل ها

تورگان هازارد (سوئیس 0-1 بلژیک): پاس دریس مرتنز به تورگان هازارد، با قطع توپ الوردی همراه شد. اما پاس عقب آرام او، در اختیار هم باشگاهی اش قرار گرفت تا این بازیکن بلژیک را پیش بیاندازد.

تورگان هازارد (سوئیس 0-2 بلژیک): حرکت انفرادی و زیبای تورگان هازارد از سمت راست و شوت دیدنی او، به تور دروازه یان سومر چسبید.

ریکاردو رودریگز (سوئیس1-2 بلژیک): تیبو کورتوا در شلوغی محوطه جریمه، مرتکب خطای پنالتی شد تا ریکاردو رودریگز پشت توپ قرار گیرد. مدافع میلان، به راحتی دروازه بلژیک را گشود.

هریس سفروویچ (سوئیس2-2 بلژیک): حرکت تیمی ژردان شکیری و هریس سفروویچ، با پاس زیبای وینگر لیورپول به سفروویچ همراه شد تا مهاجم لا ناتی، در دهانه دروازه صاحب توپ شود و کار را به تساوی بکشاند.

هریس سفروویچ (سوئیس 3-2 بلژیک): روی ضد حمله برق آسای سوئیس، پاس فرناندز از سمت راست به سفروویچ رسید تا این بازیکن با شوت سرکش و تماشایی خود، کامبک یک نیمه ای سوئیس را کامل کند.

نیکو الوردی (سوئیس 4-2بلژیک): سانتر ژردان شکیری از سمت راست، روی سر نیکو الوردی فرود آمد تا این بازیکن گل چهارم سوئیس را نیز وارد دروازه حریف کند.

هریس سفروویچ (سوئیس 5-2 بلژیک): سانتر امبابو، به خوبی روی سر سفروویچ نشست تا مهاجم سرخ پوشان سوئیس، در این دیدار هتریک کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیادمنش در بدترین وضعیت!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک و پنجمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا، تیم وسترلو با بهره‌مندی از اللهیار صیادمنش در فهرست نفراتش، از ساعت 22 امشب (به وقت ایران) در استادیوم هت کویپیه، تیم چهارم جدول در مرحله گروهی پلی‌آف دیدار می‌کند.

اللهیار صیادمنش که در دو هفته اخیر ژوپیر لیگ بلژیک مقابل میشلن و استاندارد لیژ دور از ترکیب وسترلو بوده و فرصت کمی برای بازی داشته، امشب هم در جمع 11 نفر اصلی تیمش حاضر نیست و جزو نفرات ذخیره قرار گرفته است.

مهاجم ایرانی وسترلو که در زمستان گذشته به این باشگاه بلژیکی اضافه شد و در ژوپیر لیگ 11 بازی انجام داده، هنوز موفق به گلزنی یا پاس گل نشده که پیش از آن هم در هال سیتی در فصل جاری نتوانسته بود این کار را انجام بدهد.

یاران اللهیار صیادمنش در مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک سه شکست و یک تساوی داشتند و با 16 امتیاز در قعر جدول این مرحله قرار گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با هتریک «محمد صادق سلیمی»
  • کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • نجات شیاطین از کابوس کاونتری و صعود به فینال
  • مگوایر: همه چیز دست به دست هم داده بود تا کاونتری به فینال برسد
  • منچستریونایتد ۳(۴) - (۲)۳ کاونتری/ صعود خجالت آور شیاطین به فینال+ فیلم