Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:01:57 GMT

۱۶ عنوان کتاب از تازه‌های نشر در لرستان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۴۲۹۶

۱۶ عنوان کتاب از تازه‌های نشر در لرستان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین روز از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان ۱۶ عنوان کتاب از تازه های نشر در این استان رونمایی شد.

در این مراسم، کتاب «چالش های آموزش ریاضی» به نویسندگی احمد شاکرمی عباسی، رضا لطفعلی پور و رضا دارابیان، کتاب «ریاضی کاربردی» به نویسندگی احمد شاکرمی و مجید نجف پور؛ کتاب «مروری بر رادیولوژی کودکان» به نویسندگی نادر طائی، مژگان فرجی گودرزی و محمد صفدری، کتاب «جراحی بیماری های مادرزادی قلب» به نویسندگی علی پوریا و افسون پوریا، کتاب «سبوس، خواص و کاربردها» به نویسندگی شیرین رشنو و امید بهرامی، کتاب «دوومیدانی(آموزش پرتاب ها برای کودکان)» به نویسندگی مصطفی بهرامی و شیما بهرامی، کتاب «کاربرد مهندسی بافت در ترمیم» به نویسندگی فریده محمدیان و کتاب «مروری بر بیماری های کبد و گوارش در کودکان» به نویسندگی شکوفه احمدی پور و پریسا رحماتی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کتاب های «مشاهیر و مفاخر بروجرد»، «چهل شاعر بروجرد»، «تسلا نابغه کمتر شناخته شده»، «تا عشق با بغض»، «فرهنگواره موضوعی ادبیات» و «فناوری تولید شکر از چغندر» نیز رونمایی شدند.

کد خبر 4462084

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد رونمایی کتاب کتاب و کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»

سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»

دیگر خبرها

  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • تاثیر این گیاه دارویی بر بیماری دیابت
  • جزئیات تازه از بیماری ترانه علیدوستی
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت