Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با شبکه فاکس نيوز از احتمال تغییر کریستن نیلسن، وزیر امنیت داخلی و جان کلی، رئیس کارکنان کاخ سفید در پی تغییراتی در شغل‌های ارشد دولتی کاخ سفید خبر داد.

رئیس‌جمهور آمریکا به فاکس‌نیوز گفت: «من به ۳ یا ۴ یا ۵ تغییر فکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال ممکن است در نهایت تنها دو تغییر صورت پذیرد. من این را می‌خواهم [و]به انعطاف‌پذیری نیاز دارم.»

وی درباره کریستن نیلسن، وزیر امنیت داخلی گفت: «او فردی باهوش است، اما آن‌قدر که من می‌خواستم در کارش قاطع نبوده است. من می‌خواهم او قاطع‌تر باشد و باید ببینیم در نهایت چه خواهد شد، اما [به هر حال] من می‌خواهم او خیلی قاطع باشد.»

ترامپ درباره شانس بقای نیلسن گفت که او هنوز شانس بقا دارد، اما افرادی که کاخ سفید را در دوران او ترک کرده‌اند، موفق بوده‌اند.

ترامپ گفت: «شما کاخ سفید را ترک می‌کنید در حالی که برای خود اسم و رسمی دست و پا کرده‌اید. کسانی که دولت را ترک کرده‌اند موفق بوده‌اند! من دوست داشتم او در خصوص مرز‌ها قاطع‌تر باشد.»

وی در خصوص جان کلی، رئیس کارکنان کاخ سفید هم گفت: «او کار‌هایی می‌کند که من دوست دارم و کار‌هایی می‌کند که مورد علاقه من نیست. بعضی چیز‌ها هستند که در توان او نیستند. تقصیر ندارد، در توانش نیست!»

او در خصوص اظهاراتش در ماه جولای که گفته بود کلی تا سال ۲۰۲۰ در کاخ سفید خواهد بود نیز اعلام کرد: «بله این می‌تواند اتفاق بیفتد، اما باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.»

انتهای پیام/

تغییرات احتمالی در کاخ سفید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در خصوص آمار عملکرد اورژانس ۱۱۵ در سال ۱۴۰۲ گفت: اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در سال گذشته ۹۳ هزار و ۶۶۱ مأموریت انجام داد.

ایران نژاد افزود: از این تعداد ۲۰ هزار و ۷۰۳ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی بوده است و ۲۰ هزار و ۶۸۶ مصدوم نیز در همین مدت توسط اورژانس به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

او ادامه داد: در سال گذشته تعداد تماس‌های انجام شده با شماره ۱۱۵، ۲۹۱ هزار و ۹۵۸ مورد بوده که از این بین ۳۳ هزار و ۳۸۳ مورد مربوط به انجام مشاوره تلفنی پزشکی بود.

 رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی گفت: متأسفانه علی‌رغم فرهنگ سازی در خصوص خطرات مزاحمت برای خطوط اورژانس، ۱۸ هزار و ۲۶۵ مورد مزاحمت تلفنی برای اورژانس ثبت شده است. 

دیگر خبرها

  • شناسایی ۶۰۰ ملک مازاد دولتی در استان یزد
  • هشدار قاطع معاون اول رئیس جمهور به اسرائیل
  • تسلیت مسئولان دولتی و کشوری در پی درگذشت پرویز داودی
  • توصیه دامپزشکی گناباد در خصوص واکسیناسیون آنتروتوکسمی دام سبک
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی
  • هیچ دولتی در کاخ سفید قادر به بستن شیر نفت ایران نیست