Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@07:37:51 GMT

جنیفر لوپز برای عرب‌ها چه کرد؟! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۴۳۶۳

جنیفر لوپز برای عرب‌ها چه کرد؟! +تصاویر

جنیفر لوپز، خواننده آمریکایی مشهور با رگ و ریشه لاتینی با شهرت گسترده‌ای که از خوانندگی و بازیگری به دست آورده، یکی از ثروتمندترین زنان جهان به شمار می‌رود.

لوپز چهل و نه ساله برای برگزاری مصاحبه و پاسخ به پرسش‌هایی درباره مسیر حرفه‌ای و زندگی شخصی اش، هفته گذشته در جشن افتتاح مرکز تجاری بزرگ «دوحه» شرکت و بابت آن ۵۳ میلیون دلار درخواست کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این جشن با استایلی زیبا و پوشیده همراه با کلاهی از برند «گوچی» ظاهر شد.

تبلیغ جنیفر لوپز برای قطری‌ها

بنا بر این گزارش، لوپز در این جشن درباره حقوق زنان صحبت کرد و ده دقیقه هم با هوادارانش عکس یادگاری گرفت. به علاوه او از این فرصت استفاده کرد و فیلم جدیدش «Second Act» را تبلیغ نمود؛ فیلم درباره زنی است که شغل سطح پایینی دارد، اما رؤیا‌ها و بلندپروازی هایش او را به عبور از این مرحله سوق می‌دهد.

منابع نزدیک به جنیفر لوپز می‌گویند، او با شرکت هواپیمایی ملی قطر برای برگزاری جشنی مشابه در هفته جاری در لس آنجلس آمریکا به توافق رسیده و برای دریافت مبلغ یک میلیون و نیم دلاری برای حضور در این جشن، در حال گفت: وگو و چانه زنی است. 

منبع: رکنا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جنیفرلوپز خواننده آمریکایی قطر تبلیغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • ویدیو/ میرزازاده: هیچ سوپراستاری‌ شکست ناپذیر نیست حتی لوپز
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • میلان - اینتر؛ ترکیب رسمی
  • دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است
  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!
  • عکس| خنده تمسخرآمیز وینیسیوس به بازیکن بارسلونا: فکر کردی بلینگهامی؟!