Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@19:28:41 GMT

هزینه یک میلیون پوندی ستاره سرخ‌ها برای عروسی‌اش

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۴۴۰۲

به گزارش وانانیوز،  مسعوت اوزیل ستاره ترک تبار باشگاه آرسنال در تعطیلات پیش رو با آمنه گولشه هنرپیشه ترک تبار سوئدی ازدواج خواهد کرد.

مراسم عروسی این دو چهره معروف به دلیل حضور خانواده آن‌ها در سه کشور آلمان، ترکیه و سوئد برگزار خواهد شد.

هزینه مراسم مسعوت اوزیل به دلیل برگزاری در ۳ کشور حدود یک میلیون پوند برآورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتهای پیام/ک

منبع: وانا

کلیدواژه: مسعوت اوزیل آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از خانواده شهید « حسین نیا»

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شریف تبار با حضور در منزل پدری شهید مدافع امنیت محسن حسین نیا در روستای روشندان بهنمیر، ضمن عرض تبریک و تسلیت از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل به عمل آورد.

حجت الاسلام شریف تبار صبح دوشنبه در این مراسم با اشاره به فداکاری شهدای امنیت در حفظ حریم جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: فداکاری شهید محسن حسین نیا و همرزمان شهیدش در دفاع از حریم امنیت ملت ایران اسلامی در تاریخ انقلاب اسلامی باقی خواهند ماند.

وی با اشاره به اینکه این شهید بزرگوار جزو مداحان اهل بیت علیهم السلام نیز بوده است، افزود: افتخار خادمی و مداحی اهل بیت، مدال افتخار باارزشی است که نصیب این شهید عزیز شد و سال‌ها نوای باصفایش در این دیار طنین انداز است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران ادامه داد: حضور چندین ساله این شهید در مناطق پرخطر و اصرار ایشان برای ادامه‌ی خدمت در راه مبارزه با اشرار و گروه‌های مخل امنیت عمومی جامعه، نشان از حس مسئولیت پذیری، ایمان راسخ و اخلاص این شهید دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اظهار تبریک و تسلیت شهادت این شهید خاطرنشان کرد: تبریک شهادت بواسطه ی آن است که خداوند متعال درجه‌ی مخلصین درگاهش یعنی شهادت را نصیب ایشان کرده است و تسلیت بخاطر از دست دادن و فقدان سربازی است که سال‌ها مدافع و حافظ امنیت جامعه و همچنین پدری مهربان برای فرزندان و فرزندی شایسته برای والدین و همراه مخلصی برای دوستان بوده است.

حجت الاسلام شریف تبار در ادامه با تقدیم لوحی که پیام حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و تصویر مبارک شهید در آن نقش بسته بود از خانواده این شهید تجلیل کرد.

گفتنی است، این دیدار با همراهی حجت الاسلام درخشنده معاون فرهنگی و تبلیغ، علی اکبر کردی معاون اداری و مالی و حجت الاسلام محمدپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابلسر و جمعی ار کارشناسان اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد.

کد خبر 6078683

دیگر خبرها

  • مسی، هالند و جوکوویچ منتظر گرفتن جایزه از بولت!‏
  • کشف برنج تقلبی در بابل
  • عکس/ مراسم عروسی در چادرهای آوارگان در دیرالبلح
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از خانواده شهید « حسین نیا»
  • چرا همه چیز از نظر رادیکال‌ها «سیاه» است؟
  • ستاره‌های پرسپولیس و همدردی با زنوزی (عکس)
  • مسیِ ترک تبار از رئال مادرید جدا می‌شود
  • رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی و عزا برچیده شود
  • قدردانی از بخش‌های منتخب بیمارستان فرهیختگان در سال ۱۴۰۲
  • مراسم تقدیر از بخش‌های منتخب بیمارستان فرهیختگان در سال ۱۴۰۲