Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@23:57:10 GMT

قدردانی از ۱۱۴ برگزیده جشنواره قرآن و عترت

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۴۴۱۸

به گزارش پارس نیوز، 

اختتامیه سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور امروز با حضور دکتر حجت الاسلام و المسلمین رستمیان، رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام محمدی رئیس سازمان قرآن و عترت وزارت ارشاد در تالار دکتر رحیمی‌زاد دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جشنواره تمامی دانشجویان کشور از وزارتخانه‌های بهداشت، علوم، دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه‌ها حضور پیدا کردند و این جشنواره از دانشگاه‌ها آغاز شد و پس از برگزاری در سطح منطقه، برگزیدگان آن در دانشگاه‌های زیرمجموعه دو وزارتخانه علوم و بهداشت و همچنین دانشگاه آزاد به صورت جداگانه در سطح ملی به رقابت پرداختند.

ترویج آموزه‌های قرآنی به عنوان عنصر کلیدی سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان و دانشگاهیان کشور در نظر گرفته شده است و در این جشنواره تلاش شد مفاهیم قرآنی در تمام زیرمجموعه‌های دانشگاهی درونی شده و علاوه بر آن در رفتار و سبک زندگی نسل جوان نیز مورد استفاده قرار بگیرد.
همچنین تعداد شرکت‌کنندگان این جشنواره از مرحله دانشگاهی تاکنون ۳۵۰ هزار نفر بود که از این تعداد ۶۴۰ نفر برگزیده به مرحله ملی وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد رسیدند که در سطوح مختلف به مرحله نهایی جشنواره قرآن و عترت راه پیدا کردند.

این جشنواره در ۶ بخش پژوهشی، فناوری، ادبی، هنری، آوایی و معارفی برگزار شد که در نهایت ۱۱۴ نفر به عنوان برگزیده نهایی معرفی شدند. افرادی که در بخش قرائت، تحقیق و حفظ کل قرآن حائز رتبه‌های برتر در جشنواره ملی قرآن و عترت شوند، به بخش بین‌المللی که هر دو سال یک بار برگزار می‌شود، راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قرآن وزارت ارشاد مشهد وزارتخانه دانشگاه آزاد رقابت سبک زندگی دانشگاه آزاد رقابت سبک زندگی مشهد نسل جوان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد

حسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهل و دومین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز شهرستان‌ها و مناطق نیمه شمالی استان بوشهر به میزبانی شهرستان دیلم و در محل دبستان دخترانه عصمت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: در این مسابقات دانش آموزان شرکت کننده در ۱۲ رشته، در ۲ بخش پسران و دختران طی ۲ روز به رقابت پرداختند.

.وی گفت: پیش از این نیز، مسابقات دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق نیمه جنوبی استان بوشهر در شهر کاکی برگزار شده است.

کد خبر 6088812

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان بجنورد تکمیل شود