Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@03:29:13 GMT

جامعه جهانی باید در خصوص یمن شرمگین باشد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۴۷۴۹

جامعه جهانی باید در خصوص یمن شرمگین باشد

خبرگزاری فارس: «دیوید بیسلی» رئیس برنامه جهانی غذا در نشست شورای امنیت در خصوص یمن خواستار نجات اقتصاد یمن و جلوگیری از مرگ ساکنانش بخاطر گرسنگی شد.

به نوشته خبرگزاری رسمی یمن (سبأ نت) او تأکید کرد کرد که یمن در آستانه یک فاجعه است و باید با یکدیگر برای جلوگیری از آن اقدام کنیم و جامعه جهانی باید تمام نیروی خود را جهت پایان دادن به این جنگ و نجات اقتصاد یمن به کار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین گفت که کشور‌های جهان باید تمام دانش خود را برای تغییر شرایط یمن به کار گیرند و سازمان‌های بشردوستانه مانند برنامه جهانی غذا باید منابع لازم برای نجات جان انسان‌ها را در اختیار داشته باشند.

«دیوید بیسلی» در ادامه گفت: اینکه مدام بگوییم «فاجعه آمیز» است، هیچ چیز را در یمن تغییر نمی‌دهد؛ جامعه بشری باید شرمسار باشد؛ چرا که در سایه این مقدار از ثروت و دانش و تکنولوژی که با خود دارد؛ نباید کودکی با شکم گرسنه به خواب رود.

او در آخر گفت: اخیرا سفری به یمن داشتم، وقتی با کودکان بازی می‌کردم و قلقلکشان می‌دادم، هیچ کدام نمی‌خندیدند.

روز گذشته (شنبه) شبکه تلویزیونی آلمانی N-Tv نیز در گزارشی نوشت: با گذشت چهار سال از جنگ در یمن، از هر دو نفر از مردم این کشور، یکی گرسنه است و این در حالی است که همزمان بیماری وبا هم در این کشور اپیدمی شده است. قطعا عربستان سعودی مسئول چنین وضعیتی است، اما غربی‌ها هم که مراتب خشم خود را از اقدامات سعودی‌ها ابراز کرده اند دست از معامله تسلیحاتی با ریاض بر نمی‌دارند.

منبع: فردا

کلیدواژه: یمن جامعه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات یک زن در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محسن حدادیان از نجات فرد گرفتار در بین دو دیوار خبر داد و اظهار کرد: پس از تماس با سامانه ۱۲۵، نیروها به محل اعزام شدند و فرد گرفتار که خانم بود و برای جمع‌آوری ضایعات وارد محل شده بود را نجات دادند.

وی افزود: آتش نشانان پس از شکافتن دیوار منزل همسایه توانستند فرد گرفتار را نجات بدهند.

حدادیان سن فرد گرفتار بین دیوار را بین ۳۰ تا ۴۰ سال اعلام کرد و گفت: وی پس از نجات، تحویل اورژانس داده شد.

دیگر خبرها

  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • تصاویر | نجات معجزه‌آسای زن بمی بعد از ۴ روز حبس بین دیوار
  • نجات یک رأس بره آهو در شهرستان خوسف
  • طبقه بندی مشاغل باید به صورت ویژه پیگیری شود
  • زن بمی بعداز چهار روز ازبین دو دیوار نجات یافت
  • نجات یک زن در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار
  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • فیلم| نجات خانم بمی بعد از ۴ روز از بین دو دیوار!
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر