Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران: تبدیل فضا‌های مرده و فضا‌های معطل مانده به فضا‌های اجتماعی و دسترسی آسان و عادلانه برای همه به فضای عمومی در واقع جزو اولویت‌های فرهنگی اجتماعی بوده است. الهام فخاری عضو شورای شهر تهران درگفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره الویت های اصلی شهر تهران گفت: تهران یک اولویت ندارد و این مسایل طول هم نیز نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:باید مواردی ماننده حوزه فرهنگی اجتماعی، شهرسازی، خدمات شهری و ... مشخص شود تا شهردار منتخب تهران بتواند رویکردش را بیان کند و عملیات های لازم را انجام دهد، گفتی است شورا نیز درباره تکتک این موضوعات حساس است و نظارت دقیق خواهد شد. فخاری با بیان اینکه درآمد‌های توسعه پایدار به طور مشخص توسعه گردشگری تاکید ویژه دارند عنوان کرد: تبدیل فضا‌های مرده و فضا‌های معطل مانده به فضا‌های اجتماعی و دسترسی آسان و عادلانه برای همه به فضای عمومی در واقع جزو اولویت‌های فرهنگی اجتماعی بوده، ثبت محور‌های هویتی تهران، به عنوان یکی از کار‌های اساسی تاکید شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: توسعه پایدار هویت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح و برنامه‌های محله دوستدار کودک

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: شورای اسلامی شهر تهران مصوبه "شهر دوستدار کودک" را طی سال‌های گذشته به شهرداری ابلاغ کرده و در قالب این طرح، در هر منطقه تهران، یک محله به عنوان محله دوستدار کودک تعیین شده است که در منطقه ۱۳ محله پیروزی به این عنوان شناخته می‌شود که در این راستا، طرح و ویژه برنامه‌های مختلف در دستور کار حوزه‌های مختلف قرار دارد.

وی افزود: در طرح «محله دوستدار کودک» تلاش می‌کنیم که محله پیروزی متناسب با ویژگی و امکانات خود از لحاظ عمرانی، ایمنی و محیط‌زیست(HSE)، کالبدی، زیباسازی و اجتماعی مناسب سازی شده و برای گروه سنی صفر تا ۱۸ سال زیست پذیر باشد.

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص امکاناتی که می‌توان در محله دوستدار کودک انجام داد به نصب وسایل بازی و اتاق مادر و کودک، رنگ آمیزی کف در بوستان شاخص این محله، ترسیم نقاشی دیواری با اولویت مدارس، اجرای خط کشی عابر پیاده در معابر منتهی به مدارس، طراحی کوچه بازی، برگزاری مسابقات فرهنگی و جشنواره ویژه کودکان، احداث سینما کودک و.... اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: در اولین گام در سال جدید، اردوی نیم روزه ویژه دانش آموزان ابتدایی در موزه ملی ایران برگزار شد که برنامه‌های این چنینی ادامه می‌یابد.

کد خبر 6078845

دیگر خبرها

  • بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
  • مکان احداث دومین پارک بانوان اراک مشخص می‌شود
  • توانمندسازی نیروهای شرکت گاز در عرصه قرآنی از اولویت‌ها است
  • مردم اولویت آسفالت ریزی شهر را مشخص کردند | رضایت رانندگان اتوبوس از آسفالت معابر شهری
  • اجرای طرح و برنامه‌های محله دوستدار کودک
  • کنایه حناچی به زاکانی؛ آنها که می‌خواهند در پارک قیطریه مسجد بسازند می‌خواهند بگوید ما خیلی دیندار هستیم
  • کنایه حناچی به زاکانی: آن‌ها با ساخت مسجد می‌خواهند بگویند ما آدم‌های معتقدی هستیم
  • توجه به زیرساخته‌های فرهنگی اولویت برنامه‌های استانداری آذربایجان غربی است
  • نگهداری سلاح در محیط خانواده به یک معضل تبدیل شده است
  • ۴۰ خانه میراثی اطراف حرم شاهچراغ (ع) به اماکن فرهنگی تبدیل می‌شود