Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سارا بهمن یار دارنده مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جهانی اسپانیا درباره این دوره از رقابت‌ها در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: مسابقات جهانی در سطح بسیار خوبی برگزار شد. این دوره از رقابت‌ها در کسب سهمیه المپیک بسیار تاثیر گذار بود. کشورها برای حضور موفق و کسب امتیاز با آمادگی بسیاری پا به میدان گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مسابقات قهرمانی جهان کاراته‌کا ترکیه بسیار اذیتم کرد. این ورزشکار در رقابت‌های مختلف جهانی توانست به عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی برسد. برای رسیدن به سهمیه المپیک بازی‌های بسیاری پیش و رو داریم. اگر در همه رقابت‌های بین‌المللی المپیک شرکت کنیم می‌توانیم در شرایط بهتری به سهمیه المپیک برسیم. 

بهمن‌یار با اشاره به اینکه انتقادها نسبت به تیم ملی کاراته بانوان منصفانه نیست، گفت: معتقدم تیم بانوان قدرت خاصی دارد. سبک مبارزه کارته کاران ایرانی شباهت بسیاری به اروپا دارد. مخالف انتقادهایی هستم که نسبت به تیم کاراته بانوان دارند زیرا کاراته‌کاها برای حضور در مسابقات تلاش بسیاری می‌کنند و کسی از نزدیک شاهد این سختی‌ها نیست. فشار تمرین‌ها و استرس ورزشکاران در تمرینات باعث شد تا تیم ملی بانوان نتواند به نتایج خوبی برسند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسپانیا المپیک تیم ملی رقابت برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بانوان ورزشکار زنجانی، برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دو نفره کسب کردند.

مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ در چونگجو کره جنوبی در حال برگزاری است که مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دو نفره سبک وزن بانوان در فینال دوم شدند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دو نفره کسب کردند.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد که مهسا جاور و زینب نوروزی دو نماینده زنجانی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال، در رقابت با حریفانی از تایلند، ویتنام، ژاپن، ازبکستان و اندونزی با زمان ۷:۰۴.۷۸ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و با کسب مدال نقره برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند.

کار نمایندگان روئینگ ایران در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه به کسب دو سهمیه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی