Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان از تشکیل ۲۵ فقره پرونده تخلف عدم ایفای تعهدات ارزی در تعزیرات حکومتی سمنان خبر داد.

عیسی فاضلی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی میزان، از تشکیل ۲۵ فقره پرونده تخلف عدم ایفای تعهدات ارزی در تعزیرات حکومتی سمنان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۲۵ فقره پرونده عدم ایفای تعهدات ارزی در قبال دریافت ارز در تعزیرات حکومتی این استان تشکیل شده است که ۱۵ فقره آن در حال رسیدگی و ۱۰ فـقره پرونـده منجر به محکومیت متخلفیـن شد.

فاضلی افزود: ارزش ریالی پرونـده‌های متشکله با مبالغ، ۴۲ میلیون و ۴۶۱ هزار و ۳۱۲ یورو ، ۲۸۲ میلیون و ۶۸۸ هزارو ۱۳ یوآن چین، ۱۶ میلیارد و ۲۵۷ میلیون و ۷۶۴ هزارو ۹۵۴ وون کره، ۵۰ میلیون و ۱۵۴ هزارو ۶۸۷ روپیه هند است که برای وارد کردن کالا‌هایی از قبیل تجهیزات پزشـکی، پودر کبراکو، کاغذ، گوشت گوسفند، مواد اولیه باطری، نخ پنبه‌ای، ذرت دامی، قطـعات لوستر و... در نظر گرفته شده بود.

وی بیان داشت: از ۱۰ پرونده رسیدگی شده متخلفین به عین اعاده ارز به مبالغ ۲ میلیون و ۱۴۲ هزارو ۳۸۷ یورو، ۱۸ میلیون ۲۷۳ هزارو ۷۵۸ یوآن چین، ۲ میلیاردو ۵۹۸ میلیون و ۹۹ هزارو ۸۰۸ وون کره و ۷۵۶ هزار روپیه هند به سیستم بانکی کشور و ۶ ماه تعلیق کارت بازرگانی محکوم شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تعزیرات سمنان تعهدات ارزی تجهیزات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد به پرونده مدرسه غیرانتفاعی دخترانه متخلف به اتهام گران فروشی در عرضه خدمات آموزشی به ارزش هفت میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.   سید مرتضی مدنی افزود: این شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به مهر مرتبه اول، متخلف را به پرداخت ۷۵ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف، جزای نقدی محکوم کرد.   وی گفت: با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشهد این پرونده برای بررسی و اعمال قانون در تعزیرات حکومتی تشکیل شده بود.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان