Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در دیدار معوقه هفته نهم لیگ برتر فردا از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.هر 2 سرمربی این روز ها بسیاری از بازیکنان خود را ندارند و به دنبال آن هستند تا با حداقل امکانات بر حریف خود چیره شده و 3 امتیاز مهم این دیدار را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس

در حالی که قرار بود بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار های لیگ قهرمانان آسیا  و کسب عنوان نایب قهرمانی این مسابقات  چند روزی به استراحت بپردازند اما به واسطه تعیین زمان دیدار های معوقه لیگ برتر فوتبال کشور از سوی مسئولان سازمان لیگ قرار شد تا در نخستین دیدار معوقه خود به مصاف  پیکان برود.

تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار علیرضا بیرانوند ، بشار رسن ، احمد نوراللهی و حمیدرضا طاهرخانی را به دلیل حضور در اردو های تیم های ملیشان در اختیار ندارد و برخی از بازیکنان همچون شریفی و رفیعی نیز تا نقل و انتقالات زمستانی اجازه حضور در جمع این تیم را ندارند.

شاگردان برانکو در 5 دیدار گذشته خود در لیگ برتر فوتبال نیز 3 پیروزی و 2 تساوی را کسب کرده است.برانکو در این دیدار قصد دارند تا با حداقل حضور بازیکنان به مصاف حریف خود برود.سرخ پوشان در 11 دیدار خود در مصاف تیم فوتبال پیکان نیز توانسته 7 پیروزی ، 2  تساوی و 2 شکست را در کارنامه خود ثبت کنند که نشان دهنده برتری آن ها نسبت به حریفشان است.

سرخ پوشان در حال حاضر با 9 دیدار برکزار شده  با 17 امتیاز در رده  چهارم لیگ برتر فوتبال کشورمان قرار دارد و با چنین شرایطی به دنبال آن هستند تا به صدر جدول نزدیک شوند.

برانکو در این دیدار تلاش می کند تا باری دیگر بازیکنان خود را از فضای اشباع موفقیت های کسب شده به بیرون کشد تا آن ها برای فعالیت در دور جدید مسابقات آماده شوند.بهترین بازیکن پرسپولیس در حال حاضر علی علیپور و سیامک نعمتی هستند و هر کدام در قالب رقابت های لیگ برتر  به ترتیب 3 و 2 گل را به ثمر رسانده اند.

پیکان

شاگردان مجید جلالی در این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان بیشتر از هر دوره دیگر این مسابقات در تلاش اند تا جواز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.پیکانی ها در حال حاضر 1 1  دیدار با مجموع 16 امتیاز در رده ششم لیگ برتر فوتبال کشورمان قرار دارند.

خودروسازان پیکانشهر در 5 دیدار گذشته خود توانسته اند 2 پیروزی ، یک تساوی و 2 باخت را در کارنامه خود ثبت کنند.پیکانی ها در حال حاضر جنجالی همچون مسابقات جام حذفی فوتبال کشورمان را ندارند و تنها تمرکز آن ها روی مسابقات لیگ برتر  است.محمد قاضی و عیسی آل کثیر با 3 گل زده برترین ها این روز های پیکان هستند.

گفتنی است  در این دیدار جلالی از بازیکنانی همچون ابوالفضل رزاق پور ، محمد خدابنده لو ، امیر روستایی و نادر محمدی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان بی بهره است و همچنین مهدی شیری نیز به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار تیمش برابر پارس جنوبی جم از حضور روی نیمکت تیمش محروم است.گفتنی است شیری در نقل و انتقالات  نیم فصل راهی پرسپولیس می شود.

البته سعید واسعی، هافبک تیم پیکان که از مدت ها پیش مصدوم بود ، توانسته جواز حضور برابر تیم پرسپولیس را از سوی پزشکان تیمش دریافت کند.

دیدار تیم فوتبال پرسپولیس و پیکان در قالب دیدار های معوقه هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشورمان روز دوشنبه ( 28 آبان 1397 ) از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

سرخپوشان بدون ملی‌پوشان به ۱۸ نفر نمی‌رسند/ نیمکت پرسپولیس خالی می‌ماند

رونمایی از دروازه بان جدید در تمرین پرسپولیسی‌ها

ستاره‌های پرسپولیس در سبد نقل و انتقالاتی باشگاه‌های مطرح

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا که با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شده بود، ظهر امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) با قهرمانی ایران به پایان رسید. در دیدار فینال این مسابقات که در شهر روی‌اِت کشور تایلند برگزار شد، تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) به مصاف نماینده نخست لبنان رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد و قهرمان قاره کهن آسیا شد.

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان در دو ست متوالی با امتیاز مشابه ۲۱ بر ۱۲ لبنان (الچبیب هادی – ابی کرم جاد) را شکست دادند تا والیبال ساحلی ایران برای دومین بار قهرمان زیر ۱۹ سال آسیا شود.

اکبرزاده و قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک (انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند.

تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران با شکست هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) و نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی راه یافت و سهمیه جهانی گرفت و در مرحله نیمه نهایی نیز استرالیا یک را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

بدین ترتیب تیم ایران با کسب هفت برد متوالی قهرمان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا شد.

نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

والیبال ایران سال ۱۴۰۳ را با عنوان نایب قهرمانی تیم ملی والیبال برفی در مسابقات آسیایی چین آغاز کرد، در ادامه تیم ملی یک ساحلی ایران در تور نووالی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد و در سامیلا به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

مدال طلای تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران چهارمین مدال والیبال کشورمان از آغاز ریاست سید میلاد تقوی در فدراسیون والیبال است که در مدت ۴۵ روز به دست آمده است و در راستای اهداف و سیاست‌های کلان فدراسیون والیبال در رشته والیبال ساحلی به ویژه رده‌های سنی است.

کد خبر 6097183 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد