Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@01:43:48 GMT

نامه قطعه‌سازان به رئیس جمهور + عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۴۹۰۲

به گزارش پارس نیوز، 

انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه سازان با ارسال نامه ای به رئیس جمهور پیشنهادات خود را برای جلوگیری از بروز فاجعه در صنعت قطعه سازی کشور مطرح کرد.

متن نامه انجمن صنایع همگن قطعه سازان به رئیس جمهور به شرح زیر است:

احتراما همانگونه که مستحضرید صنعت قطعه‌سازی کشور در شرایط حاد به سر می‌برد و بحران حاضر در صورت عدم اقدام عملی و عاجل مسئولین به زودی به دلیل بیکاری وسیع پرسنل این صنعت و توقف تولید به فاجعه‌ای جبران ناپذیر و زیان بار برای اقتصاد کشور و امنیت ملی تبدیل خواهد شد که اثرات خسارت بار اجتماعی آن گریبانگیر ملت و مسئولین می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین وسیله اعلام می‌گردد چنانچه ۴ مشکل زیر ظرف مدت حداکثر یک هفته حل نشود جلوگیری از بروز فاجعه حتی با تلاش چند برابر و هزینه‌های گزاف بعید به نظر می‌رسد.

۱.حل مشکل قیمت فروش قطعات که در گرو اصلاح فروش خودرو می‌باشد.

۲.حل مشکل کسری نقدینگی که به دلیل مطالعات معوق از خودروسازان و افزایش نرخ نهاده‌های تولید، گریبانگیر قطعه سازان شده است.

۳.دشواری تأمین مواد اولیه داخلی(که عمدتا تولیدکنندگان دولتی دارد) و مواد اولیه خارجی (که به دلیل مشکل تبادلات ارزی، مشکلات گمرکی با بحران مواجه شده است). شاهرگ ورودی قطعه سازان را به سختی می‌فشارد.

۴.تصویه خریدهای اعتباری و مدت دار ارزی قطعه سازان که قبل از افزایش نرخ ارز نسبت به خرید مواد اقدام نموده بودند و در حال حاضر بایستی به نرخ روز تصویه شوند درحالیکه فروش محصول در زمان تعیین به نرخ ریال بوده  و بسیاری از قطعه سازان را ورشکست خواهد کرد.

 متن این نامه به شرح زیر است:

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قطعه سازان رئیس جمهور بیکاری صنعت اقتصاد کشور امنیت ملی خودرو خودروسازان رئیس جمهور ریاست جمهوری قطعه سازان نقدینگی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

کد خبر 6088761

دیگر خبرها

  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فروش یا ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!