Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمدمهدی شهریاری شامگاه یکشنبه در یک گفت و گوی خبری افزود: اعتبارات سفر قبلی دولت به استان 980 میلیارد تومان بوده و دولت تاکنون یکهزار و 300 میلیارد تومان به آنها اختصاص داده و برخی از پروژه هایی که محقق نشده دلایل خاص فنی و مسایل دیگری داشته است.
وی بیان کرد: روز دوشنبه/امروز/ بیش از هزار میلیارد تومان طرح در استان به بهره برداری می رسد و سه برابر این میزان نیز پروژه برای استان تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در پنج سال اول دولت 15هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی در این استان هزینه شده که در سه دولت قبلی بی سابقه بوده است.
شهریاری گفت: فقط در بخش آب حدود پنج هزار میلیارد تومان هزینه و هم اکنون 68 هزار هکتار از زمین های دیم استان به آبی تبدیل شده است.
وی بیان کرد: بودجه عمرانی استان در دولت های قبل زیر 300 تا 400 میلیارد تومان بود اما امسال حدود سه هزار و 500 میلیارد تومان بودجه عمرانی استان است و با احتساب رقم تخصیصی رهبر معظم انقلاب برای آب های مرزی به بالای چهار هزار میلیارد تومان می رسد.
استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه تمام این فعالیت ها باید به جامعه اطلاع رسانی شود، گفت: امسال در این اوضاع اقتصادی 150 میلیارد تومان سرمایه گذاری جذب شده و رشد سرمایه گذاری بسیار مطلوب است.
شهریاری ادامه داد: امسال در این استان یکهزار تخت بیمارستانی به بهره برداری می رسد که برابر با کل تخت های چهل سال گذشته است.
وی افزود: شهرستان خوی 2 بیمارستان با 35 و 70 تختخواب داشت که روز دوشنبه/امروز/ در این شهرستان یک باب بیمارستان 220 تختخوابی و یک بیمارستان 32 تختخوابی تامین اجتماعی افتتاح می شود.
شهریاری گفت: در دهه فجر بیمارستان 350 تختخوابی آیت الله خویی به بهره برداری می رسد که می تواند شاخص های بیمارستانی خوی و استان را افزایش دهد.
استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: طرح توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه با 220 تختخواب، توسعه بیمارستان مطهری با 104 تختخواب و توسعه بیمارستان طالقانی ارومیه با 32 تختخواب نیز جزو پروژه های اجرایی در ارومیه است.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان های تکاب، شاهیندژ و پیرانشهر نیز طرح هایی در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد، اظهار داشت: اتمام طرح های یاد شده شاخص های استان آذربایجان غربی را در کشور در بخش سلامت ارتقا خواهد داد.
وی بیان کرد: با بهره برداری از تخت های مختلف بیمارستانی در استان متوسط تخت های آذربایجان غربی به بیش از متوسط کشوری ارتقا می یابد.
به گزارش ایرنا برخی از اعضای هیات دولت یک روز قبل از سفر رییس جمهوری به آذربایجان غربی در شهرستانهای این استان مستقر شده اند تا با بررسی مسائل مناطق مختلف استان موضوعات را جمع بندی و به رییس جمهوری ارائه کنند.
حجت الاسلام دکتر حسن روحانی روز دوشنبه/امروز/ میهمان مردم آذربایجان غربی خواهد بود و ساعت 9 صبح در ورزشگاه شهید چمران خوی سخنرانی خواهد کرد.
در این سفر یکروزه، 10 طرح بزرگ در حوزه های بهداشتی درمانی، گازرسانی، آبخیزداری، فرودگاه، راه آهن نیروگاه سیکل ترکیبی با هزینه 9 هزار و 971 میلیارد ریالی افتتاح و 2 طرح در بخش های آبخیزداری و گازرسانی روستایی به ارزش 486 میلیارد ریالی کلنگ زنی می شود.
7125/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان غربی تامین اجتماعی جامعه حوزه بهداشت و درمان رهبر معظم انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلار محصولات تولیدی آذربایجان‌غربی از گمرکات استان طی سال گذشته

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از افزایش بیش از ۳۱ درصدی صادرات محصولات تولیدی استان در سال گذشته خبرداد.

عبدالحمید سرتیپی در گفت و گو با ایسنا افزود: طی ۱۱ ماهه منتهی به اسفندماه سال گذشته بیش از یک میلیون تن انواع محصولات تولید شده در داخل استان به ارزش نزدیک به ۱۴۸۹ میلیون دلار از گمرکات استان به بازارهای جهانی صادر شده است که نسبت به مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۱ درصد رشد داشته است.

وی افزود: هم چنین در بازه زمانی یاد شده بیش از ۲ میلیون و ۵۴۵ هزار تن انواع کالاهای بازرگانی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون دلار از گمرکات استان به بازرهای جهانی صادر شده است که از لحاظ وزنی ۴۳ درصد نسبت به ۱۱ ماهه ۱۴۰۱ رشد داشته است.

سرتیپی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال گذشته تا پایان بهمن ماه، ۳۶۸ هزار و ۶۲۲ تن انواع کالاهای مورد نیاز کشور به ارزش ۸۳۸ میلیون و ۴۸۹ هزار دلار از گمرکات استان وارد کشور شده است که از لحاظ وزنی ۳۵ درصد و از لحاظ ارزشی ۲۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان عنوان کرد: از ابتدای سال گذشته تا پایان بهمن ماه ۸۱۰ فقره کارت بازرگانی صادر و ۴۳۳ فقره نیز تمدید گردید که از لحاظ صدور ۵۷ درصد و از لحاظ تمدید ۷۶ درصد افزایش داشته است. همچ نین در ۱۱ ماهه سال گذشته ۸۲۹ فقره کارت پیله وری در استان صادر شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فلسفه سفرهای شهرستانی، رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور است
  • صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلار محصولات تولیدی آذربایجان‌غربی از گمرکات استان طی سال گذشته
  • بیانیه روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در محکومیت جنایات اخیردر بیمارستان شفاء غزه
  • بیش از ۵۰۰ نفر در تصادفات سفر‌های نوروزی جان باختند
  • بیش از ۵۰۰ تن در تصادفات سفرهای نوروزی جان باخته اند
  • ۲۵۲ میلی‌متر بارندگی در نیمه اول سال آبی در آذربایجان‌غربی
  • بارش‌های سال آبی جاری آذربایجان‌غربی؛ ۱۸ درصد بیشتر از بلندمدت
  • بارش‌های نیمه اول سال آبی در آذربایجان‌غربی به ۲۵۲ میلی‌متر رسید
  • جان باختن بیش از ۵۰۰ تن در تصادفات سفر‌های نوروزی
  • وقوع ۶۰ درصد تصادفات آذربایجان‌غربی در جاده های چهار بانده