Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که تجار انتظار دارند عربستان در ماه های باقی مانده از سال جاری اوپک را نسبت به کاهش عرضه نفت تحت فشار قرار دهد، قیمت نفت امروز در بازارهای جهانی شاهد افزایش بود. ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱ اقتصادی نفت و انرژی اقتصاد جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که تجار انتظار دارند عربستان در ماه های باقی مانده از سال جاری اوپک را نسبت به کاهش عرضه نفت تحت فشار قرار دهد، قیمت نفت امروز در بازارهای جهانی شاهد افزایش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به رغم این پیش بینی، به دلیل بروز علائمی که حکایت از کند شدن تقاضا به دلیل اختلافات تجاری شدید بین آمریکا و چین دارد، احساس حاکم بر بازار نفت همچنان ضعیف است.

بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 53 سنت، معادل 0.8 درصد افزایش به 67 دلار و 29 سنت رسید. قیمت نفت خام آمریکا هم امروز با 61 سنت، معادل 1.1 درصد افزایش به 57 دلار و 7 سنت رسید.

استفن اینز، تحلیلگر بازار نفت در این باره گفت: «بازار همچنان منتظر اقدام احتمالی اوپک در زمینه کاهش عرضه نفت است.»

منابع اگاه هفته گذشته گفتند، عربستان در حال فشار بر سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) و متحدان آن برای کاهش یک تا 1.4 میلیون بشکه ای تولید است، تا میزان عرضه بازار را با روند رو به کند شدن رشد تقاضا هماهنگ سازد.

چرا قیمت نفت رو به کاهش است؟قیمت جهانی نفت امروز 1397/08/26 | تصمیم جدید اوپک ضدترامپ

 

به رغم افزایش قیمت های ساعات اولیه امروز، قیمت نفت همچنان حدود 25 درصد پایین تر از بالاترین رقم های ثبت شده در اوایل ماه اکتبر است.

در بخش تقاضا، میزان واردات نفت ژاپن در اه اکتبر با 7.7 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 2.77 میلیون بشکه در روز رسیده است. این کاهش ناشی از افت تقاضا و افزایش بهره وری در مصرف سوخت های فسیلی در این کشور بوده است. این در حالی است که میزان تولید نفت خام آمریکا همچنان در حال افزایش است. شرکت های انرژی آمریکایی در هفته منتهی به 16 نوامبر، 2 سکوی حفاری را اضافه کردند و تعداد سکوهای حفاری فعال خود را به 888 سکو رساندن که بیشترین تعداد از مارس 2015 تاکنون به شمار می رود.

انتهای پیام/34

R1012128/P1010113/S7,80,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط قیمت نفت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت نفت قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیفان در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت لیفان X ۷۰ اتوماتیک مدل ۱۴۰۱، ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، همچنین، لیفان X ۶۰ اتوماتیک کارکرده مدل ۱۳۹۷ با کارکرد ۱۰۹ هزار کیلومتر در بازار ۷۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت لیفان X ۶۰ دنده‌ای کارکرده مدل ۱۳۹۷ هم که ۱۸۹ هزار کیلومتر کارکرد دارد ۵۲۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

لیفان X ۵۰ اتوماتیک مدل ۱۳۹۷ هم امروز ۵۶۰ میلیون تومان است.

قیمت لیفان X ۷۰ اتومات کارکرده مدل ۱۴۰۱ که ۳۶ هزار کیلومتر کارکرد دارد ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

قیمت ماشین لیفان ۸۲۰ مدل ۱۳۹۷ با کارکرده ۱۷۰ هزار کیلومتر ۸۷۰ میلیون تومان آگهی شده بود.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع لیفان در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیفان در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ |برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد