Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، جلسه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) با ارکان گردان بیت المقدس با هدف توجیه ارکان گردان، فرماندهان گروهان و دسته‌ها در محل این حوزه برگزار شد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) شهرستان خاتم از برگزاری رزمایش گردان بیت المقدس در پایان هفته جاری خبر داد و با اشاره به اهداف برگزاری رزمایش‌ها افزود: ارتقای سطح توان بسیجیان و گردان‌های بیت المقدس و هم‌چنین آمادگی دفاع در مقابل تهدیدات دشمن به ویژه نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه و فضای بین‌الملل به دلیل ناآرامی‌های دشمنان در منطقه از اهداف این رزمایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد دهقان هراتی افزود: تا زمانی که ملت ایران گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب هستند کسی جرات تعرض به میهن اسلامی را پیدا نمی‌کند و گردان‌های بیت المقدس این آمادگی را دارند که هر وقت نیاز باشد از نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های نظام اسلامی دفاع کنند و در این امر لحظه‌ای درنگ نیست.
وی در پایان از ارکان گردان و فرماندهان گروهان‌ها و دسته‌ها خواست نسبت به سازماندهی و توجیه نیرو‌ها اهتمام بیشتری ورزند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قطعی برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ حوزه انتخابیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور امروز (دوشنبه، ۲۸ اسفند) با اعلام اینکه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: ۸ حوزه انتخابیه از جمله تهران به صورت تمام الکترونیک خواهد بود.

آنگونه که فارس روایت کرده، وی افزود: این تاریخ بر اساس قانون به پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، تعیین شده است.

اسلامی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ حوزه با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.
دبیر ستاد انتخابات کشور اسامی این ۲۱ حوزه را به شرح زیر برشمرد:

«تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» و «ملایر».

اسلامی تأکید کرد: بر اساس پیشنهادی وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و آموزش به مردم شریف این هشت حوزه در خصوص چگونگی رای دادن، در دستور کار قرار دارد که از طریق صدا و سیما، رسانه‌ها و از طریق پویانمایی انجام خواهد شد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: به نحوی برنامه ریزی خواهیم کرد که صندوق‌های رای تمام الکترونیک در محافل عمومی همچون نمازهای جمعه این هشت حوزه قرار گیرد تا مردم شریف از نزدیک با آن آشنا شوند و در روز رای‌گیری ابهامی وجود نداشته باشد.

اسلامی درباره جدول زمان‌بندی مرحله دوم این انتخابات هم گفت: جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از جمله زمان تبلیغات نامزدهای راه‌یافته به این مرحله طراحی شده است که به محض تایید شورای محترم نگهبان، اطلاع رسانی خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885639

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات مجلس در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • برگزاری رژه سراسری شناور‌های بسیج دریایی به‌مناسبت روز قدس
  • انتخابات مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • سخنگوی شورای نگهبان: صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد
  • صحت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس تأیید شد
  • تایید صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام جزییات برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
  • زمان قطعی برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ حوزه انتخابیه
  • بسیج ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی
  • عرضه پلی‌استیشن ۵ پرو شرکت سونی در اواخر سال جاری میلادی