Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:21:58 GMT

عملکرد 24 هیات فوتبال بررسی و ارزیابی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۵۲۱۲

عملکرد 24 هیات فوتبال بررسی و ارزیابی شد

یزد - ایرنا - مسئول بازرسی و ارزیابی فدراسیون فوتبال گفت: تاکنون با حضور کارشناسان در 24 استان، عملکرد هیات های فوتبال کشور در بخش‌های مختلف بررسی و ارزشیابی شد.

مهدی کردانی یکشنبه‌شب در بازدید از هیات فوتبال یزد در جلسه‌ای با حضور رئیس و اعضای کمیته‌ها با اشاره به اینکه ارزیابی جزو برنامه‌های فدراسیون است، افزود: این کار تا پایان سال ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ارزیابی منظم و مستمر باهدف بررسی مسائل و مشکلات، شناسایی نقاط ضعف و قوت و ارتقای سطح فعالیت و عملکرد هیات های فوتبال انجام می‌شود.
این مسئول ورزشی تصریح کرد: حضور در استان‌ها و بررسی نیازها، مطالبات، شناسایی فعالیت‌های ابتکاری و همچنین شنیدن دیدگاه اعضای فوتبال کشور نقش مهمی در تحقق مأموریت‌ها دارد.
به گفته کردانی کارهای بسیار خوبی در کشور توسط هیات های فوتبال انجام‌شده است که حضور مستقیم در استان‌ها می‌تواند مایه دلگرمی و انتقال تجربه و طرح‌ها به سایر مناطق کشور باشد.
همچنین رئیس هیات فوتبال استان یزد در این نشست گفت: فعالیت‌های این هیات بر اساس اساسنامه فدراسیون، با همکاری جامعه هدف در قالب کمیته‌های مختلف انجام می‌شود.
عبدالرضا دستا افزود: بررسی مسائل و مشکلات به‌صورت مستقیم نقش اساسی در حل‌وفصل امور و انتقال تجربه در کشور دارد و باید به‌طور مستمر ادامه یابد.
وی تصریح کرد: در سال 1396 ، 30 بازیکن از این استان در رده‌های مختلف سنی به اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال و فوتبال ساحلی دعوت شدند.
این مسئول خاطرنشان کرد: از این تعداد چهار بازیکن فوتبال ساحلی به همراه تیم ملی در رقابت‌های جهانی و آسیایی شرکت کردند.
استان یزد با یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد و 25 بازیکن فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ کشور و 75 بازیکن در لیگ استانی حضور دارند.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فدراسيون فوتبال بازرسي يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری جالب حردانی در کنار اسطوره 2 متری!

به گزارش "ورزش سه"، پس از چند بازی غیبت به دلیل مصدومیت، صالح حردانی در بازی با شمس آذر به ترکیب اصلی بازگشت و از ابتدا برای تیمش به میدان رفت. وینگ بک راست آبی ها در این مسابقه پرتلاش و جنگنده ظاهر شد ولی می شد در دقایق پایانی، آثار مصدومیت را در عملکرد او مشاهده کرد.

این بازیکن در فاز دفاعی موثر ظاهر شد و با هشت عملکرد دفاعی، روز پرکاری را تجربه کرد. حردانیکه در این فصل حضور در پست های متفاوتی را تجربه کرده، پس از مصدومیتی که به آن دچار شد، می تواند در ادامه بازی های باقیمانده این فصل، به روند خوبش در هفته های پیشین بازگردد.

حردانی در پایان بازی با شمس آذر عکس یادگاری جالب توجهی با حامد حدادی گرفت که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. بازیکن ریز نقش آبی ها در کنار کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال ایران ایستاده که اختلاف قد فاحش آنها جالب توجه است.

حدادی که بارها از علاقه اش به استقلال صحبت کرده، با بازیکن تیم محبوبش در این تصویر حضور یافت و حردانی نیز این تصویر جالب را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

دیگر خبرها

  • استوری جالب حردانی در کنار اسطوره 2 متری!
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • رئیسی: مسئولان عملکرد خود را با اقتضای انقلابی زیستن،‌ اندیشیدن و عمل کردن ارزیابی کنند
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • هیات اسکواش گلستان به رتبه دوم کشور صعود کرد
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند