Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید جوادیان زاده دبیر سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: در روز اول ۲۳ فیلم داستانی و مستند در چهار سانس در سالن شماره ۵ سینما تک یزد اکران می‌شود.

جوادیان زاده افزود: مستند بی سرزمین‌تر از باد، داستانی حصیل زهرا، مستند ماهیاک، داستانی زیبای زیبا، داستانی حیوان و داستانی مسخ در سانس اول، فیلم داستانی گم و گور، داستانی ICU، مستند شبیه مضحک، داستانی آر یو والیبال ، داستانی بگذار یه امشب بگذره، مستند استاج در سانس دوم، فیلم داستانی لیبرو، مستند استشهادی برای خانعلی، داستانی تلخ ، مستند دادالسلطنه، داستانی بین ما، داستانی بازگشت در سانس سوم و فیلم داستانی تالسا، مستند عباس، داستانی خوشحال و شاد و بیزارم، مستند آشنگ و داستانی مداربسته در سانس چهام به روی پرده خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۴۹ فیلم داستانی و مستند دیگر هم، سه شنبه و چهار شنبه در سینما تک یزد اکران می‌شود.

 دبیر سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی افزود: اکران فیلم‌ها به مدت سه روز، در چهار سانس از ساعت ١٦ عصر آغاز می‌شود و تا ساعت ٢٣:٤٥ ادامه دارد بنابراین گزارش، تماشای فیلم‌های منتخب جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی برای عموم مردم رایگان است.

وی گفت: محمدرضا اصلانی، مهدی نادری، احمد پهلوانیان، محمد حسین فرج و طیبه فلکیان اعضای هیئت داوران این جشنواره هستند.

سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی از ٢٧ تا ٢٩ آبانماه جاری در شهر جهانی یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اکران فیلم‌های منتخب جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در یزد اکران شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، در ادامه نمایش‌های ویژه فیلم‌های مستند در موزه سینما تحت عنوان «شب‌های مستند» با مشارکت انجمن صنفی تهیه‌کنندگان سینمای مستند، فیلم «مدرسه در دست بچه ها» روی پرده سالن فردوس موزه سینما می‌رود.

در نشست «شب‌های مستند» که روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۷ برگزار می‌شود، ارد زند مستندساز پیشکسوت درباره این اثر صحبت خواهد کرد.

این فیلم مستند درباره‌ مدرسه‌ ای در تهران است که ۲ روز در سال به دست بچه‌ها اداره می‌شود.

«مدرسه در دست بچه ها» در جشنواره‌ بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان موفق به دریافت پروانه زرین شده و در جشنواره «فیلم کیش» لوح زرین دریافت کرده است.

کد خبر 6095681 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد