Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رئیس کل دادگستری استان کرمان در این نشست گفت: طی سنوات اخیر  واحد رصد اخبار دادگستری استان کرمان پس از تهران بزرگ جایگاه دوم از حیث ارسال اخبار مهمه به حوزه سخنگوی قوه قضائیه را به خود اختصاص داده است.

یدالله  موحد اظهار داشت:  در شرایط کنونی باتوجه به هجمه های سنگین شبکه های معاند و ضد نظام علیه قوه قضائیه، اطلاع رسانی حرفه ای و هوشمندانه یک نیاز مبرم و جدی در دستگاه  قضائی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد:دستور العمل اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای قوه قضاییه از سوی حضرت آیت الله آملی لاریجانی،ریاست قوه قضائیه صادر گردیده است و ساختار تشکیل شورای عالی اطلاع رسانی در سطح کشور و استان در آن بیان شده است.

رئیس شورای قضائی استان کرمان گفت: این شورا در جهت یک اطلاع رسانی منسجم و در راستای سیاست های کلان قوه قضائیه شکل گرفته است تا بتواند در جهت تحقق اهداف و آرمان های سیستم قضائی تلاش نماید.

رئیس شورای اطلاع رسانی دستگاه قضائی استان کرمان  خاطرنشان ساخت:شورای اطلاع رسانی نقش هماهنگ کننده ، نظم و انتظام بخشی در نظام اطلاع رسانی را دارد.

وی بر ساماندهی و دسته بندی اخبار تاکید کرد و تصریح نمود:اطلاع رسانی ها نبایستی سلیقه ای باشد بلکه باید بر اساس سیاست های کلان قوه قضائیه صورت پذیرند.

اعلام روزانه کشفیات مواد مخدر چه سودی برای مردم خواهد داشت؟

موحد گفت:ساماندهی اطلاع رسانی ها موجب می شود جلوی آثار زیان بار برخی اخبار منفی و غیر مفید به جامعه گرفته شود.به طور مثال اعلام روزانه کشفیات مواد مخدر چه سودی برای مردم در برخواهد داشت؟

اطلاع رسانی حرفه ای و هوشمندانه در جنگ رسانه ای مورد تاکید است

رئیس کل دادگستری استان کرمان بر اطلاع رسانی حرفه ای و هوشمندانه در جنگ رسانه ای تاکید کرد و گفت:نظام حرفه ای اطلاع رسانی ، جزء موارد حیاتی برای قوه قضائیه می باشد .

در ادامه دادخدا سالاری،دادستان  عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان گفت:قوه قضائیه یکی از سه ارکان مهم حاکمیت می باشد،لذا می طلبد تمامی دستگاه های تبلیغی ومتولی اطلاع رسانی، قوه قضائیه را در پیشبرد اهداف حاکمیت حمایت نمایند.به طور مثال سهم صدا وسیما در انعکاس خدمات قوه قضائیه چه میزان می باشد؟

مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان گفت: به منظور هماهنگی و تمرکز در سیاست‌ها، انسجام در برنامه‌های کلان اطلاع‌رسانی قوه‌ قضائیه دستورالعمل اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ‌ای قوه قضائیه از سوی ریاست قوه قضائیه به تمامی دادگستری های سراسر کشور ابلاغ شده است

محمدبصیریان در خصوص ساختار استانی این شورا افزود:به منظور هماهنگی و انسجام بخشی به اطلاع رسانی قضایی استان ها، در هر استان شورای اطلاع رسانی استانی تشکیل می‌شود.

وی افزود:شورای مذکور به ریاست رییس کل دادگستری و باعضویت اعضای شورای قضایی استان تشکیل می‌شود و مدیر روابط عمومی دادگستری، دبیر شورا و رییس دفتر استانی مرکز رسانه است.

دبیرشورای اطلاع رسانی دستگاه قضائی استان کرمان تصریح کرد: جلسات شورای اطلاع‌رسانی استانی هر پانزده روز یکبار تشکیل و مصوبات آن حداکثر ظرف مدت یک روز به دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی ارسال می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان جنگ رئیس کل دادگستری استان رسانه قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی رستگاری معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص ارتباطات و ملاقات‌های مردمی، از همکاری با اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضائیه و برگزاری ۱۳ نشست مسؤولان قضائی استان تهران در آن مرکز خبر داد.

مسؤولان، سرپرستان و معاونین قضائی مجتمع‌های قضائی محاکم کیفری و حقوقی تهران طبق برنامه قرار است از مورخ اول اردیبهشت تا پایان ماه، مجموعاً در ۱۳ جلسه پاسخگوی سوالات قضائی مراجعه کنندگان باشند و با ارائه راهکار، مشورت و در صورت صلاحدید صدور دستورات، ضمن ملاقات بی واسطه با مردم استان تهران درجهت کاهش اطاله دادرسی و حل مسائل قضائی گام بردارند.

شهروندان استان تهران می‌توانند برای ثبت درخواست ملاقات با رئیس کل و معاونین قضائی دادگستری استان تهران به درگاه سامانه ارتباطات مردمی قوه قضائیه به نشانی www.same.eadl.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

کد خبر 6080083

دیگر خبرها

  • ۴ کلان‌پروژه قوه قضاییه در سال ۱۴۰۳
  • اژه‌ای خطاب به مسوولان: تلاش خود را در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم معطوف دارید
  • اژه ای خطاب به مسئولان قضائی : تلاش خود را در جهت امنیت روان ، جان و مال مردم معطوف دارید
  • در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم تلاش کنید
  • محسنی اژه‌ای: تلاش خود را در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم معطوف دارید
  • اژه ای: تلاش خود را در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم معطوف دارید
  • تلاش خود را در جهت امنیتِ روان، جان و مال مردم معطوف دارید
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • ستاد راهبری سند تحول و تعالی قوه قضاییه تشکیل شد
  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت