Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@09:48:19 GMT

بسیج خلخال 17 پروژه عمرانی اجرا کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۵۴۴۲

بسیج خلخال 17 پروژه عمرانی اجرا کرد

به گزارش ایرنا ، سرهنگ جهانبخش عطایی روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: هشت پروژه عمران روستایی تکمیل و افتتاح شده و 9 پروژه نیز در حال اجرا می باشد.
وی گفت: برغم محدودیت های اعتباری تاخیری در اجرا و تکمیل طرح های عمران روستایی در مناطق محروم نشده و بیش از سه میلیارد ریال برای اجرای پروژه های این مناطق هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با گرامیداشت هفته بسیج و تقارن آن با هفته وحدت از پیش بینی و اجرای بیش از 100 برنامه سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی و اقتصادی در این هفته خبرداد.
عطایی اظهار داشت: همایش بزرگ روحانیون شیعه و اهل تسنن استان اردبیل در خلخال ، تجمع بزرگ بسیجیان ، نمایشگاه دستاوردهای بسیج ، همایش های پیاده روی با خانواده ، نشست های روشنگری ، اعزام گروه های پزشکی به مناطق دور افتاده و محروم روستایی ، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ده ها برنامه دیگر از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج و هفته وحدت است.
وی از بسیج به عنوان یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی ایران و نیروی مردمی توانمند همیشه در صحنه در عرصه های مختلف یاد کرد که نام آن و حضور در صحنه موجب عقب نشینی دشمن از مواضع خود شده است.
فرمانده سپاه خلخال همچنین با تقدیر از همکاری خبرنگاران در پوشش و انعکاس رویدادهای بسیج گفت: انتظار از اهل رسانه و قلم پوشش برنامه های هفته بسیج و انعکاس مطلوب گزارش های مربوط به هفته وحدت است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان اردبیل انقلاب و نظام پیاده روی خانواده های معظم شهدا شاخص منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدود بودن اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، حسن محمدی ادیب در جلسه کارگروه سرمایه‌گذاری گردشگری خلخال از اجرای ۹۱ طرح گردشگری سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری این استان خبر داد و افزود: محدودیت اعتبارات ایجاد زیرساخت‌های گردشگری باعث کندی اجرای طرح‌های زیرساختی در این بخش شده است.
وی با بیان اینکه آماده هرگونه همکاری برای تسریع در اجرای پروژه گردشگری پل معلق ازناو خلخال آماده هستیم، گفت: حداقل اعتبارات پیش‌بینی شده برای ایجاد زیرساخت‌های این طرح بزرگ ۲۰۰ میلیارد ریال است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اظهار داشت: در حالی که کل اعتبارات ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در استان برای کمک به ۹۱ طرح در حال اجرای گردشگری ۲۵۰ میلیارد ریال است، تامین ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌های طرح پل معلق خلخال بدون کمک گرفتن از سایر منابع اعتباری ملی امکان‌پذیر نیست.
محمدی ادیب اضافه کرد: در حالی که سرمایه‌گذاران تمام ۹۱ طرح گردشگری استان منتظر مساعدت‌های دولتی و اداره کل میراث فرهنگی هستند، اساس توزیع اعتبارات ایجاد زیرساخت‌های گردشگری بر مبنای پیشرفت فاز‌های پیش‌بینی شده در طرح‌های گردشگری است.
وی با اشاره به طولانی شدن زمان اجرای طرح پل معلق خلخال و تاخیر بیش از اندازه در ساخت آن گفت: در حالی که پروژه احداث پل معلق سرعین بسیار دیرتر از پل معلق خلخال آغاز شده ولی با تلاش سرمایه‌گذار این پروژه با ۷۰ درصد پیشرفت در حال اجراست و پیش‌بینی می‌شود این طرح تا خردادماه امسال مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: ما متعهد به رفع موانع سرمایه‌گذاری از مقابل سرمایه‌گذاران طرح‌های گردشگری هستیم، در عین حال انتظار از سرمایه‌گذاران این طرح‌ها نیز اجرا و تکمیل طرح بر اساس برنامه زمان‌بندی شده با استفاده از حداکثر توان مالی و پرهیز از تاخیر در زمان اجرای پروژه است.

دیگر خبرها

  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • خرید بتن آماده در تهران | با مقاوم‌ترین بتن پروژه‌های خود را اجرا کنید
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان اجرا می‌شود
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • تور کنسرت‌های داود آزاد و دف نوازان حیران / از زنجان تا تالار وحدت
  • محدود بودن اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل
  • ۲۰۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در استان بوشهر اجرا شد