Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش برنااز ایلام قاسم سلیمانی دشتکی در مراسم یادبود  درگذشت مدیرعامل و معاون فقید سازمان تامین اجتماعی کشور که با حضور گسترده مردم استان ایلام همراه بود، این حادثه تلخ و غم انگیز را به مردم قدرشناس استان و خانواده تامین اجتماعی تسلیت گفت و تصریح نمود؛ درطول تاریخ افراد زیادی بوده اند که تا ابد نامشان در خاطر مردم زنده مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوگفت: آنان که اعمال نیک انجام داده اند در خاطر ماندند و آنان که بدکردار بوده اند باز در اذهان تاریخ می مانند اما یادکردن از نیکوکاران و صالحان با ذکر خیر و صلوات است و یاد بدکاران با لعن و نفرین همراه می شود.

استاندار ایلام در ادامه به قیام امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت؛ نام زیبای امام حسین (ع) برای همیشه تاریخ ورد زبان انسان های آزاده مرد خواهد بود و لعن و نفرین عالمیان برای یزد و یزیدیان زمان باقی خواهد ماند.

اودر ادامه به فلسفه زندگی اشاره ای داشت و گفت؛ همه ما نیز با دست خالی آمده ایم و روزی با دست خالی هم خواهیم رفت، اما آنچه که باقی می ماند گفتار، کردار و اعمال آدم هاست که هر جور باشد در خاطر مردم می ماند.

اوافزود؛ مرحوم نوربخش و تاج الدین از آن دست انسان های شریف بودند که امروز نام نیک از خود بر جای گذاشته اند.

او در ادامه به سابقه آشنایی خود با معاون فقید سازمان تامین اجتماعی کشور اشاره کرد و گفت؛ در اوخر دهه 70 در خدمت مرحوم تاج الدین بودم که هم و غم اش کمک به افراد فقیر و کم بضاعت جامعه بود.

او از زندگی حداقلی او و همراهی این انسان شریف باقشر کارگر و مستضعف جامعه گفت و تصریح نمود؛ مرحوم تاج الدین علاوه بر اینکه حلال مشکلات در بین کارگران و کارفرمایان در کارخانجات بود، یک مرد بزرگ و مصلح نیز بود.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از صحبت هایش به شخصیت مردمی مرحوم نوربخش مدیرعامل فقید تامین اجتماعی کشور پرداخت و گفت؛ دکتر نوربخش یک متخصص و جراح مشهور بود که هفته ای یک بار در جنوب شهر تهران مجانی بیماران ضعیف و کم درآمد جامعه را جراحی و درمان می کرد. 

او با اعلام این مطلب که مرحوم نوربخش همیشه نصف حقوق خود را در راه مردم ضعیف جامعه هزینه می کرد، اظهار داشت؛ او همیشه در ارتباط با مطالبات اقشار ضعیف و کارگر رویی گشاده داشت.

استاندار ایلام سپس به دیدار اخیر خود با مدیرعامل و معاون فقید سازمان تامین اجتماعی کشور اشاره کرد و گفت؛ 48 ساعت قبل از این حادثه غم انگیز با مرحوم نوربخش و تاج الدین دیدار داشتم و هنگامی که از مطالبات پزشکان و داروسازان و حوزه پزشکی گفتم پاسخ مثبت دادند و از 17 میلیارد مطالبات قول مساعد دادند که 10 میلیارد تومان آن پرداخت شود.

او در پایان یک بار دیگر این ضایعه غمناک را به مردم قدرشناس ایلام و خانواده تامین اجتماعی تسلیت گفت و ابراز داشت؛ در هفته گذشته شاهد قدرشناسی مردم خوب ایلام از نماینده فقیدشان در مجلس بودیم و امروز نیز به پاس خدمت گذاری این دو عزیز در این مراسم حضور گسترده ای داشتند و بابت این حرکت های ارزشمند صمیمانه تشکر می کنم.

اوگفت ؛ در کارهایمان بایست همچون این دو عزیز، خدا و وجدان و شرافت مان را گواه بگیرم تا زمانی که نبودیم پشت سر ما چیزی جز نیکی و باقیات و صالحات نباشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حضور گسترده مردم خانواده سازمان تامین اجتماعی فلسفه معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • «اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است»