Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مردی 47 ساله به اتهام آزار و اذیت کارمند و مشتری سالن زیبایی اش دستگیر و زندانی شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مدیر یک سالن زیبایی و سولاریوم به اتهام تجاوز Rape همزمان به کارمند و مشتری اش دستگیر شد.

طبق گزارش پلیس Police شیکاگو، مارک وینر 47 ساله پس از مصرف الکل در اتاق مدیریت به دو زن جوان حمله کرد و با ضرب و شتم آن ها را وادار به همخوابی با خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رفتار شنیع او توسط دوربینی که در سالن نصب بود ضبط شد و پس از شکایت قربانیان و اثبات تجاوز از طریق فیلم دوربین، مارک وینر دستگیر و به دادگاه منتقل شد.

متهم طبق نظر دادگاه و هیئت منصفه به 13 سال زندان Prison برای این خشونت جنسی اش محکوم شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شوخی احمقانه صدام حسین با همسرش جلوی دوربین+عکس تفنگ اسرائیلی در دستان فرمانده نظامی حماس + عکس شمارش معکوس برای اعدام قاتل سلاله دختر 5 ساله گلستانی + عکس راز شلیک مرد سیاهپوش به زن باردار در ویلای تجریش راننده سرویس تهرانی با جسد زنش سرکار رفت / او به 2 گربه اش بیشتر از همه چیز توجه داشت! + عکس مصاحبه با ۳ هنرمند خیابانی که در رشت کتک خوردند + فیلم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مصطفی زمانی با خالکوبی و پوشش متفاوت +عکس دست غول پیکر وسط دل صحرا+عکس ردپای شیطانی در یک قتل پاییزی دماوند اینجا سوییس نیست اِوَز است +عکس این دختر گونی پوش چطور بانفوذترین زن جهان شد؟! + جزییات و تصاویر تجاوز به دختر 9 ساله در فروشگاه + عکس این دختر از 12 تا 15 سالگی در عقد 3 مرد بود ! جسد عجیب یک نهنگ وسط دریا! / همه وحشت کردند + عکس باورنکردنی

منبع: رکنا

کلیدواژه: زیبایی تجاوز Rape پلیس Police ضرب و شتم فیلم زندان Prison اخبار حوادث سولاریوم و خالکوبی در آرایشگاه سولاریوم عکس فیلم ساعت فضای مجازی پسر ایران دختر میانسال پدر فوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: عاملان قتل جوان ۲۳ ساله در یک نزاع و درگیری در یکی از روستا‌های شهرستان حاجی آباد دستگیر شدند.

وی افزود: در پی وقوع درگیری در مراسم عروسی یک جوان ۲۳ ساله با ضربه چاقو به قتل رسیده و ۴ نفر دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: حال ۳ نفر از مجروحان رضایت بخش و یکی از آنان نیز به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شد.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: قاتل که اهل یکی از استان‌های غربی کشور و مدت‌ها متواری بوده، شناسایی و در یک عملیات ضربتی و پلیسی درحالی که قصد فرار با خودرو کرایه‌ای به خروج از استان را داشت دستگیر شد.

وی گفت: متهم صراحتا به جرم خود و قتل مقتول اعتراف کرد و ۳ متهم دیگر به عنوان عاملان اصلی درگیری نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • مادری که به شکل فجیعی فرزند ۱۱ ساله‌اش را کشته بود دستگیر شد
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • پسر نابغه ایرانی که به دستور دوست دخترش دست به سرقت می‌زد!
  • پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد | پایان سرقت های سارق نابغه!
  • پایان سرقت های سارق نابغه | پسر نابغه می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما...
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند