Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه نقاشی «مهر و ماه» شامل تازه‌ترین آثار علی بحرینی، هنرمند نقاش بوشهری عصر امروز، یکشنیه به همت سازمان بسیج هنرمندان و با حضور خالق این اثر و جمعی از هنرمندان در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری افتتاح شد.

این آثار شامل ۲۰ اثر با موضوع امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) از تولد تا شهادت است و در اندازه‌های ۱۲۰ در ۸۰ سانتی‌متر است و از تکنیک رنگ و روغن برای تولید آن‌ها استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی بحرینی، هنرمند باسابقه استان بوشهر، متولد اول فروردین ۱۳۴۹ بوده و بازنشسته سازمان تبلیغات اسلامی است. این هنرمند از سال ۶۸ هنر نقاشی را به صورت حرفه‌ای آغاز و در سال ۸۵ آموزشگاه هنری چشمه را تاسیس کرده است. این نقاش دشتستانی قریب به سی سال است که به صورت حرفه‌ای نقاشی می‌کشد و تاکنون ۱۸ نمایشگاه انفرادی در استان بوشهر و حدود ۱۱ نمایشگاه انفرادی در سراسر کشور برپا کرده است. وی همچنین در ۲۵ نمایشگاه گروهی نقاشی حضور داشته است.

گفتنی است، این نمایشگاه از ۲۷ آبان تا ۱۷ آذر همه روزه به‌جز روز‌های تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۸ برپا خواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بسیج امام علی حضرت فاطمه زهرا تولد تبلیغات اسلامی استان بوشهر تبلیغات اسلامی حضرت زهرا حضرت علی نقاشی علی بحرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گالری، «امروزِ دیروز» عنوان نمایشگاه آثار بهنام کامرانی با نگاه به بازنمایی و عدم بازنمایی در هنر معاصر است. او میان مدیوم عکس و نقاشی فاصله‌گذاری کرده است. آثار کامرانی در این مجموعه بر پایه‌ عکس‌های قدیمی اما در مسیر و با نتیجه‌ای معاصر خلق شده و در کنار چیدمان و ویدیو به نمایش درمی‌آید.

کامرانی در بخشی از بیانیه این مجموعه نوشته است: «پرسش از نقاشی یا عکاسی؟ پرسش از بازنمایی، از تاریخ، از چهارچوب‌های حاشیه و حاشیه‌بندی. مجموعه‌ «امروزِ دیروز» برای من فراتر از نقاشی یا از آن خودسازی عکس‌های خانوادگی است. سنجیدن ظرفیت‌های نقاشی و تعمق در امکانات پیش کشیدن تصاویر است. بازگشت به دیدنِ دیده شده‌هاست در آلبوم‌هایی از خانواده و دیگران: قدرت پدر در اوج جوانی، زیبایی زنی ناشناس بر چمن‌ها یا میزی چیده شده در حیاط به وقت تابستان و لباس‌ها و ژست‌ها در مکان‌ها».

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هر روز تا تاریخ سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت از ساعت ۱۱ تا ۲۰ و روزهای جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری آرتیبیشن به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از پل پارک‌وی، رو به روی بانک صنعت و معدن، پلاک ۲۷۹۸، مجموعه آرت‌هال مراجعه کنند.

کد خبر 6086700

دیگر خبرها

  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • عکس| «بانو سوسانو» در نمایشگاه نقاشی
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟