Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@16:29:19 GMT

خرد جمعی مبنای تصمیم‌گیری‌ها خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۵۵۵۰

خرد جمعی مبنای تصمیم‌گیری‌ها خواهد بود

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی استانداری، احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان‌وبلوچستان شب گذشته در جمع فرمانداران و مدیران استان، گفت: عهد و پیمانی به جز کار و خدمت با هیچ کسی نبسته‌ام زیرا توسعه استان نیازمند کار، تلاش و همت عمومی است.
وی افزود: فعلا برنامه‌ای برای تغییر و جابجایی مدیران ندارم و تلاش و عملکرد افراد ملاک تصمیم گیری خواهد بود؛ اما بنا نیست که کسی برای همیشه فرماندار یا مدیر بماند و در جایی که افراد توانمندتر از مدیران فعلی وجود داشته باشند، جابه‌جایی و تغییر نیز با رعایت حرمت و کرامت همکاران انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اظهار کرد: پذیرش مسئولیت در شرایط فعلی کشور و به ویژه استان کار بسیار سختی بود اما بنده این مسئولیت را به پشتوانه حمایت و همراهی این جمع و سایر دوستان و صاحبنظران استان پذیرفتم.
وی با بیان اینکه توسعه استان نیازمند همت، تلاش و تحرک همه جانبه مسئولان است، افزود: به تنهایی تصمیمی نخواهم گرفت و در تصمیم گیری‌ها از خرد جمعی و شورای معاونین حتماً استفاده خواهم کرد.
موهبتی تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم نیروی کارآمدی برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم و هر یک از مدیران این سیستم نیز تلاش کنند نیروهای انسانی توانمند و همسو با نظام جمهوری اسلامی تحویل جامعه بدهند.
استاندار در پایان ضمن تبریک ایام ماه ربیع الاول و هفته وحدت، ابراز امیدواری کرد با وحدت، همدلی، هم افزایی، ایثار و گذشت هر آنچه خوبی و نیکی است، به ویژه در این استان به اوج برسد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا استاندار سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم جم اظهار داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و باید تمام انرژی و توان خود را مصروف خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات جامعه کنیم.

استاندار بوشهر افزود: دیدارهای چهره به چهره، فرصت مناسبی برای شناخت بهتر و نزدیک‌تر مشکلات مردم است که معاونان استاندار و مدیران استان بوشهر و فرمانداران نیز به طور مکرر این دیدارها را باید برگزار کنند.

در این برنامه ۲۷ نفر از مردم شهرستان جم، بی واسطه و مستقیم، مشکلات و دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح کردند.

در این ملاقات عمومی، مشکلاتی در حوزه اشتغال، مسکن، تسهیلات بانکی، درمان، آموزش، کشاورزی و صنعتی و … مطرح و استاندار نیز خطاب به مدیران مرتبط دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات صادر کرد.

کد خبر 6087926

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان