Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌معاون استاندار اردبیل گفت: عامل اصلی تعطیلی موقت کارخانه آرتاویل تایر طولانی شدن فرآیند تامین مواد اولیه است این مشکل بزودی حل و فصل می‌شود.

‌بهمن حسین زاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت کارخانه آرتاویل تایر اردبیل گفت: این کارخانه به دلیل مشکلات مالی تعطیل نیست دلیل تعطیلی موقت این کارخانه طولانی شدن فرآیند تامین مواد اولیه است که طبق هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با وزیر صنعت پیگیر حل این مساله در کمترین زمان ممکن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته معاون استاندار اردبیل، کارخانه آرتاویل تایراز واحدهای مهم صنعتی استان است که طرح توسعه آن برای تولید لاستیک‌های سنگین در حال اتمام است و با حمایت‌هایی از سوی بانک ملی در این خصوص انجام شده امیدوارم تا پایان سال جاری فاز دوم این واحد تولیدی به بهره برداری برسد‌.

معاون استاندار اردبیل در ادامه در مورد واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی نیز گفت: استانداری براساس تاکید مقام معظم رهبری و سیاست نظام و تاکید دولت با واگذاری کشت و صنعت موافق است، بطوری‌که شرط ما در واگذاری در نظر گرفتن اهلیت است. 

حسین زاده اظهار کرد: سازمان خصوصی سازی باید در انتخاب سرمایه گذار دقت کرده و آن را به فردی واگذار کند که توانایی انجام هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیارد تومان و ایجاد بیش از 4هزار شغل ‌را در استان تعهد کند. 

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان استان خواستار واگذاری کشت و صنعت به فردی هستند که اهلیت و توانایی لازم برای اداره این شرکت را داشته باشد، بطوری‌که ‌مدیریت دولتی در گذشته در این مجموعه نتواسته موفق عمل کند.‌


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کارخانه آرتاویل تایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از قتل و دستگیری قاتل یک مرد در شهرستان اردبیل خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سعید یوسفی فعال اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلاننتری ۱۶ " سبلان" در قالب گشت انتظامی به محل اعزام و در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر که قبلاً، زن و شوهر بودند، با یکدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده‌اند.

وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

کد خبر 747561

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود