Web Analytics Made Easy - Statcounter

این نماینده مردم درمجلس دهم افزود: اگر برخی به دنبال پیگیری ارائه طرح استفساریه و مستثنی کردن برخی مسئولان از دایره قانون باشند همانند شهردار تهران با رای منفی نمایندگان روبرو خواهد شد و به هیچ وجه اجازه دور زدن قانون را نمیدهند. ناطقان: محمدرضا بادامچی، در واکنش به ماندن تاج در فدراسیون فوتبال، گفت: بر اساس قانون منع بکارگیری، بازنشستگان نمی‌توانند اعاده به خدمت شوند و سازمان امور استخدامی به هیچ وجه اجازه این کار را نمی دهد بنابراین باید سریع تر از سمت های خود استعفا دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدارک تاج باید به صورت دقیق بررسی شود/ بازنشستگان نباید اصرار به ماندن داشته باشند
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مدارک تاج باید به صورت دقیق بررسی شود، افزود: شرایط بازنشستگی متنوع است و نمی توان برای تمامی افراد نسخه واحد پیچید ، اما بر اساس قانون، بازنشستگان نمی توانند اعاده به خدمت شوند در این رابطه باید مدارک تاج به صورت دقیق بررسی شود و اگر مدارک او دال بر رفتن وی باشد باید به قانون تمکین کند و  اصرار به ماندن نداشته باشد.
مستثنی شدن برخی از قانون منع بکارگیری بازنشستگان تشویق اذهان عمومی را به دنبال دارد
وی با تاکید بر اینکه مستثنی شدن برخی از قانون منع بکارگیری بازنشستگان تشویش اذهان عمومی را به دنبال دارد، تصریح کرد: تمامی مسئولانی و مدیرانی که مشمول قانون بازنشستگی می شوند باید تابع قانون باشند و در زمان مقرر پست خود را ترک کنند.
مجلس قاطعانه در برابر مستثنی شدن شهرداران از قانون منع بکارگیری ایستاد/ اجازه دور زدن قانون را نمی دهیم
این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه مجلس قاطعانه در برابر مستثنی شدن شهرداران از قانون منع بکارگیری ایستاد، افزود: اگر برخی به دنبال پیگیری ارائه طرح استفساریه و مستثنی کردن برخی مسئولان از دایره قانون باشند همانند شهردار تهران با رای منفی نمایندگان روبرو خواهد شد و به هیچ وجه اجازه دور زدن قانون را نمی دهند.
بادامچی یادآور شد: اگر رییس فدراسیون شرایط استثنائات قانون از جمله جانبازی بالای 50 درصد و سه سال اسارت و فرزند شهید بودن را دارا است می تواند در پست خود باقی بماند اما اگر این شرایط شامل حال وی نمی شود باید در زمان موعود از پست خود خداحافظی کند.
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه قانون منع بکارگیری بازنشستگان مصوبه مجلس است و باید اجرایی شود، تصریح کرد: بازنشستگی تاج به معنای دخالت دولت در امور فوتبال نیست بلکه تمکین به قانون مصوب مجلس است.

منبع: خانه ملت برچسب ها: محمدرضا بادامچی ، منع به کارگیری بازنشستگان ، تاج

منبع: ناطقان

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت با افزایش بار مالیاتی بودجه مجلس مخالف کرد؟

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اعلام مخالفت دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس گفت: این بار مالیاتی بود که در قانون بودجه ۱۴۰۳ نسبت به لایحه ۱۴۰۲ ایجاد شده بود و این مخالفت را وزارت اقتصاد رسما اعلام کرد که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش بار مالیاتی که به لایحه بودجه اضافه شده در قانون مصوب حتما بار مالیاتی بیشتری دارد و حدود ۱۰ درصد افزایش بار مالیاتی برای کشور خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، وی افزود: با توجه به اینکه سیاست حمایت از تولید ایجاب میکند که ما تولید را تسهیل کنیم و اتفاقا تخفیف‌های بیشتری را در حوزه مالیاتی داشته باشیم، امیدواریم که مجلس شورای اسلامی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه‌ای که ایجاد شده است را از طرق دیگری مثل انتشار اوراق جبران کند و برای این کار به دولت اجازه دهد که نیازی به افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی مالیات برای سال ۱۴۰۳ وجود نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • متکی: نظارت مجلس در کشور ما قوی نیست
  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • (ویدیو) وزیر کار: کارگرِ کارگران هستیم
  • خبر فوری وزیر کار برای بازنشستگان/ زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • دولت با افزایش بار مالیاتی بودجه مجلس مخالف کرد؟
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • تصویب قانون پرحاشیه: کودکان زیر ۱۴ سال اجازه ندارند در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد
  • ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی حتی با اجازه والدین!