Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ محسن فصاحت که هم اکنون به تولید کننده یکی از برندهای معروف شال و روسری(لئوناردو ) در ایران تبدیل شده است هدف خود از تغییر رویه در کسب سود را اشتغالزایی برای جوانان اعلام کرد.
درکارخانه او که در شهرک صنعتی شهدای خیرآباد ورامین مستقر است به طور مستقیم ۵۰ پسر ودختر جوان مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاوه براین ۳۰۰ خانم خانه دار هم در خانه تولیدات این کارخانه را سردوزی و سپس به بازار عرضه می کنند.

آقای فصاحت دو سال است که زمینی حدود یک هکتار ی خریداری کرده است تا با نصب دستگاه ها و آخرین فناوریهای روز تولید شال و روسری را به شکل مدرن اجرا کند اما کاغذبازی ها و مراحل طولانی اداری او را زمین گیر کرده است.
او می گوید نیازی به کمک دولت و دادن تسهیلات ندارد فقط موانع تولید برطرف شود تا زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر مستقیم و ۱۵۰۰ نفر غیر مستقیم فراهم شود.
هم اکنون در این واحد تولید ی روزانه ۴۵۰۰ متر شال و روسری تولید می شود و در صورت تکمیل مراحل نهایی این میزان تولید از ۲۵ هزار متر در روز عبور خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: توليد صادرکننده ورامين اشتغال نساجي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۲۰ درصدی اشتغال هدف گذاری شده در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری با بیان اینکه اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد در خصوص اشتغال‌های ایجاد شده با کد ملی افراد قابل راستی آزمایی است، گفت: با توجه به ورودی‌های جدید به بازار کار باید از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال در استان بهره بگیریم.

وی افزود: تحقق این هدفگذاری از راه‌های مختلفی مثل پرداخت تسهیلات اشتغال تبصره ۱۸ و تسهیلات مشاغل خانگی، بهبود محیط کسب و کار و تسهیل صدور مجوز‌ها محقق شد.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: سال گذشته بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران، استان زنجان در شاخص‌های بازار کار از جمله پایین بودن نرخ بیکاری، نرخ مشارکت اقتصادی و نسبت اشتغال رتبه برتر کشور را به دست آورد.

جعفری ادامه داد: سهم زنجان از هدفگذاری ایجاد اشتغال در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۴ هزار و ۱۷۰ شغل تعیین شده بود که بر پایه آمار‌های ثبتی دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد این هدفگذاری به میزان ۱۱۶ درصد یعنی حتی بیش از هدف تعریف شده تحقق یافت.

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۲۰ درصدی اشتغال هدف گذاری شده در استان
  • اشتغال و کار آفرینی جوانان سملقانی در تولید فلنج 
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • خیز بلند سازمان جهاد کشاورزی اردبیل برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • ۱۴۷ طرح مربوط به جهاد کشاورزی اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد
  • زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • شکوفه اندیشیدن در سرزمین خودروسازی
  • ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد اشتغال برای ۱۳۰۰ نفر در کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان