Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی بر سر حفظ کابینه راست‌گرای فعلی یا برگزاری انتخابات زودهنگام بالا گرفته، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغال‌گر قدس، سرپرستی وزارت جنگ رژیمش را خود به عهده گرفته است.

در تلاش برای عبور از بحران فروپاشی کابینه، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خود مسؤولیت سرپرستی وزارت جنگ این رژیم را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که نتانیاهو هم‌اینک مسئولیت وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی را هم بر عهده دارد.

وی شب گذشته با تقاضاها برای برگزاری انتخابات زودهنگام مخالفت کرد.

یکشنبه‌شب، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی خبر داد که نشست بنیامین نتانیاهو با او برای پایان دادن به بحران کابینه بدون نتیجه پایان یافته است.

استعفای آویگدور لیبرمن

به دنبال ناکامی رژیم صهیونیستی در حمله اخیر به نوار غزه و اعلام آتش بس میان دو طرف که به استعفای آویگدور لیبرمن منجر شد کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی قرار گرفته است.

اگر نتانیاهو نتواند احزاب ائتلاف را برای ترمیم و ادامه حیات کابینه ترغیب کند رژیم صهیونیستی باید انتخابات زودهنگام برگزار کند.

لیبرمن در متن استعفا نامه خود خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شده بود. / فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: نباید اختلافات داخلی را علنی کنیم/ با تهدید وجودی روبرو هستیم

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) در جریان سخنرانی بین شماری از عناصر موساد و شاباک اذعان کرد که این رژیم دچار اختلاف داخلی شده است.

نتانیاهو که به خاطر شکست‌های میدانی در جنگ غزه، ناکامی در آزادسازی اسرای اسرائیلی و حملات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران، متحمل فشار‌های زیاد داخلی شده است، اذعان کرد: «ما باید اختلافات داخلی خود را پنهان کنیم؛ زیرا با یک تهدید وجودی روبرو هستیم».

وی با این ادعا که متعهد به پیروزی در برابر نیرو‌های مقاومت فلسطین در غزه هستند، گفت که باید با تهدید‌هایی که این رژیم از سوی ایران روبروست، مقابله کند.

در ادامه حملات و انتقادات سیاستمداران و احزاب اسرائیلی از نتانیاهو، «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» ساعتی پیش به کابینه نتانیاهو حمله کرد و گفت: «کابینه نتانیاهو باید مسئولیتها را بپذیرد و استعفا کند».

لیبرمن که وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی بوده و به شدت منتقد عملکرد نتانیاهو در سطح داخلی اسرائیل به ویژه جنگ علیه غزه است، به صورت کنایی به نتانیاهو گفت: «ما یک گام با پیروزی فاصله نداریم، بلکه در یک قدمی رسوایی هستیم». وی پیش از این هم تأکید کرده بود که «این کابینه به پایان راهش رسیده، انتظار دارم بنی‌گانتز و کابینه این خبر را اعلام کنند». 

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ببینید | شکاف سیاسی در اسرائیل؛ وزیر کابینه هم نتانیاهو را مسخره کرد!
  • اسرائیلی ها به جان هم افتادند/ ماجرا چیست؟
  • مخالفت قاطعانه رهبر حزب شاس و عضو ناظر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با هرگونه حمله به ایران/ حماس: پاسخ ایران ثابت کرد که دوران بزن در رو دیگر به سر آمده است/ ۱۶ نفر از اسرای غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند/ سایت وزارت راه رژیم صهیونیستی هک ش
  • نتانیاهو: نباید اختلافات داخلی را علنی کنیم/ با تهدید وجودی روبرو هستیم
  • بی اعتمادی وزیر کابینه صهیونیستی به نیرو‌های امنیتی این رژیم
  • یونیسف: ۱۴ هزار کودک فلسطینی کشته شدند
  • مواضع بن‌غفیر باردیگرخبرسازشد/اعدام زندانیان فلسطینی به‌بهانه جا!
  • تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه
  • اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزه
  • ناامیدی رسانه‌های صهیونیستی از کابینه نتانیاهو + فیلم