Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی ترابی روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهوری، به شهرستان پیرانشهر سفر می کند و در این سفر یک روزه، سردخانه 6 هزار تنی با 95 میلیارد ریال اعتبار افتتاح می شود.
وی اظهار داشت: معاون پارلمانی رییس جمهوری سپس در جلسه شورای اداری شهرستان شرکت می کند.
ترابی ادامه داد: به دلیل کمبود وقت، بازدید و افتتاح بسیاری از طرح ها در سفر رییس جمهوری به آذربایجان غربی میسر نیست، اما دستاورد سفر آقای روحانی به آذربایجان غربی برای شهرستان پیرانشهر ویژه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار پیرانشهر گفت: انتظار می رود چند طرح مهم و اصلی رئیس جمهوری در سفر به استان مربوط به شهرستان پیرانشهر باشد.
وی افزود: طرح های در نظر گرفته برای این سفر در زمینه های تامین آب شرب، حمل و نقل، مرز و کارت های الکترونیک مرزنشینی می باشد که برای نهایی شدن و اعلام آن ها باید منتظر باشیم.
دکتر حسن روحانی امروز دوشنبه به همراه جمعی از اعضای هیات دولت به آذربایجان غربی سفر می کند؛ در این سفر حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور، به شهرستان پیرانشهر سفر می کند.
شهرستان پیرانشهر با 100 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
9915/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان غربی الکترونیک حمل و نقل رییس جمهوری شورای اداری منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن جزء مهمترین برنامه‌های اداره کل راه‌وشهرسازی استان است، گفت: حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی، امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ در آئین تودیع و معارفه مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است.

وی افزود: طرح نهضت ملی مسکن جز مهمترین برنامه‌های اداره کل راه‌وشهرسازی استان است.

سرپرست اداره کل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم در حوزه مسکن با استفاده از تمام ظرفیت‌های بخش خصوصی و مشارکت مردم به کار می‌گیریم.

عطایی ادامه داد: در حوزه بازآفرینی شهری و شهرسازی اقدامات خوبی انجام شده است و این اقدامات همچنان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: راه‌سازی در استان همچنان با قدرت ادامه خواهد داشت.

عطایی یادآور شد: در حوزه شهرسازی نیز در جهت جلب رضایت شهروندان، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

به گزارش ایمنا، صبح امروز و با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، رسول عطایی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان معارفه و از زحمات میرمحسن حمزه‌لو مدیرکل سابق راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 747805

دیگر خبرها

  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر