Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@06:06:33 GMT

اعزام ۱۲۰ دانش‌آموز دختر چاروسایی به مناطق عملیاتی

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۵۸۴۵

اعزام ۱۲۰ دانش‌آموز دختر چاروسایی به مناطق عملیاتی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، محسن بدرقه، فرمانده حوزه مقاومت چاروسا روز گذشته، 27 آبان‌ماه در حاشیه اعزام دانش‌آموزان چاروسا به مناطق عملیاتی، اظهار کرد: اعزام این قشر به سرزمین‌های ایثار و شهادت سبب تقویت دینداری و افزایش بصیرت آنها می‌شود.
وی افزود: این اعزام‌ها از عظیم‌ترین و تأثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی است و دفاع مقدس درخشان‌ترین نقطه تاریخ معاصر بوده و باید زوایای پیدا و پنهان آن برای نسل آینده‌ساز بازگو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده حوزه مقاومت چاروسا اضافه کرد: این دانش‌آموزان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب از جمله اروند، شلمچه، عملیات رمضان، دهلاویه، هویزه و همچنین از رزمایش تدارک دیده شده بازدید می‌کنند.
همچنین، محمد شکوهی، رئیس آموزش و پرورش چاروسا نیز بیان کرد: تداوم راه شهدا، جانبازان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همین برگزاری رهیان نور است که بتوانیم به بهترین نحو برگزار کنیم و این حرکت می‌تواند پیوند نسل اول انقلاب با نسل‌های جدید و آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس باشد.
وی درادامه تصریح کرد: راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت دوران دفاع مقدس و آشنایی دانش آموزان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های شهدا و مقابله با تهدیدات و تهاجم فرهنگی دشمن است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی مناطق عملیاتی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مسئول اردوی راهیان‌نور لرستان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر ساله جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.
مرتضی سپهوند افزود: برهمین اساس بیش از سه هزار لرستانی از اقشار مختلف مردم در اردیبهشت به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان‌نور امسال است.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده امسال۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
 سپهوند گفت: سال گذشته نیز ۱۷ هزار نفر از استان لرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز