Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از دزفول، بسیاری از زوج‌های جوان روزهایی که مزین به نام اهل البیت هستند را برای ازدواج و آغاز زندگی مشترک خود انتخاب می‌کنند تا زندگی مشترک خود را به نور اهل بیت مزین کنند. در این میان زوج‌های جوان دیگری نیز هم هستند که در این ایام، زندگی مشترک خود را در جوار شهدا آغاز می‌کنند تا علاوه بر مزین شدن زندگی خود به نور اهل بیت با شهدا پیمان بسته و به بیانات مقام رهبری مبنی بر"ازدواج آسان" جامه عمل بپوشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا سید ایمان حسینی احمدفداله و سیده لاله احمدفداله آغاز زندگی مشترک خود را با حضور بر سر مزار شهید والامقام "حسین ولایتی‌فر" برگزار کردند.

سید علیرضا حسین احمدفداله با بیان اینکه حسین از دوستان من بوده، اظهار داشت: ما مدیون شهدا هستیم و در همین راستا تصمیم گرفتیم زندگی خود را در جوار دوست شهیدم شهید حسین ولایتی‌فر آغاز کنیم چون معتقد هستیم ازدواج امری پاک و الهی است و در همجواری با شهدا این امر را مقدس‌تر می‌کند به همین دلیل با نیت قلبی تصمیم گرفتیم که زندگی خود را در جوار شهدا آغاز کنیم تا ان شاءالله ما هم فرزندانی مثل شهید ولایتی‌فر تربیت کنیم.

در ادامه این زوج جوان با حضور در منزل شهید حسین ولایتی‌فر با پدر و مادر این شهید والامقام دیدار کرده و مادر شهید ولایتی‌فر با بیان اینکه زندگی خود را به دور از هرگونه تعلقات دنیوی، ساده و صمیمی آغاز کنید با تقدیم هدایایی برای این زوج جوان عاقبت بخیری و خوشبختی را از ایزد منان خواستار شد.

به گزارش بسیج حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز صبح شنبه 31 شهریور ماه 97 همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس منجر به شهادت و مجروح شدن عده زیادی از مردم شهیدپرور خوزستان شد که شهید سعید زارع و نیز شهید حسین ولایتی‌فر از شهدای شهرستان شهیدپرور دزفول در این حادثه بودند.

در ادامه تصاویری از این مراسم را می‌ببینید:

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد حسین هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • غیرتی که در خون غلتید
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • کشفی تازه و متفاوت از تصور پیشین درباره مرز میان مرگ و زندگی
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)