Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:59:03 GMT

دهقان دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۵۸۶۱

دهقان دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی شد

تهران-ایرنا- محمد دهقان و زهره الهیان با اکثریت آرای اعضای شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به ترتیب به عنوان دبیرکل و قائم مقام این جمعیت انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، شورای مرکزی این تشکل سیاسی یکشنبه شب نخستین جلسه دوره پنجم فعالیت خود را برای تعیین دبیرکل، قائم مقام و سخنگو تشکیل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه پس از ارائه گزارش فعالیت گذشته جمعیت توسط پرویز سروری دبیر کل دوره چهارم، بررسی شاخص های لازم برای انتخاب ارکان اصلی جمعیت و اسامی نامزدهای مطرح برای احراز این مسؤولیت ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در پایان با اکثریت آرا، محمد دهقان به عنوان دبیرکل و زهره الهیان به عنوان قائم مقام دوره پنجم جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی برگزیده شدند و مالک شریعتی، سخنگوی قبلی جمعیت در سمت خود ابقا شد.
به گزارش ایرنا، پنجمین کنگره سراسری جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی بیست و ششم مهرماه امسال با حضور چهره‌های اصول‌گرا از جمله محمّدحسن رحیمیان، سعید جلیلی، محسن رضایی و مجتبی شاکری برگزار شد.
در شورای مرکزی دوره پنجم این جمعیت علیرضا زاکانی، پرویز سروری، محمّد دهقان، زهره الهیان و فریدالدین حداد عادل حضور دارند.
جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با هدف انسجام، وحدت و اتحاد نیروهای انقلاب از سال 1388 آغاز به کار کرد. علیرضا زاکانی موسس این جمعیت سه دوره و پرویز سروری هم یک دوره دبیران کل این تشکل اصولگرا بودند.
سیام**3202**1336

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي احزاب اصولگرا دهقان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین شهابی عصر سه شنبه چهارم ماه در آئین اختتامیه دوره‌های امداد و نجات پسران در بندرعباس، اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر و داوطلبان این جمعیت در تمام لحظات آمادگی خود را حفظ می‌کنند تا اگر نیاز بود اقدام عملی داشته باشند.

وی افزود: انسان باید در تمام لحظات آمادگی خود را حفظ کند چرا که به طور کلی انسان در این دنیا مسافر است و همیشه باید برای سفر کردن به سرای آخرت آمادگی داشته باشد.

حجت‌الاسلام شهابی عنوان‌کرد: نوجوانان و جوانانی که این احساس نیاز را کرده‌اند که در دوره‌های امداد و نجات شرکت کنند به اهداف بزرگ‌تری می‌اندیشند چرا که آن‌ها می‌خواهند راه نجات‌گری را پیشه کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر هرمزگان با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری دوره‌های امداد و نجات، گفت: شرکت در دوره‌های هلال‌احمر بر هر کسی ضروری است چرا که این دوره‌ها تمرین مسئولیت پذیری و علاوه بر اینکه در شرایط بحران کم حال دیگران است در زندگی نیز به کمک می‌آید.

وی خاطرنشان‌کرد: لازم است مسئولان از طریق فرهنگ سازی جوانان و نوجوانان را نسبت به شرکت در دوره‌های امداد و نجات ترغیب کنند و بسترهای حضور حداکثری جوانان در این دوره‌ها فراهم شود.

کد خبر 6087001

دیگر خبرها

  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته
  • اتوکلاو پسماندهای پزشکی به صورت مرتب در حال انجام است/ بالاترین استاندارهای جهانی را داریم
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود
  • «شبح کژدم» در خانه سینما