Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر خارجه قزاقستان اعلام کرد ایران، روسیه و ترکیه ۲۸ تا ۲۹ ماه جاری (نوامبر) مذاکرات صلح سوریه را در آستانه برگزار خواهند کرد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان و به نقل از رویترز، وزیر خارجه قزاقستان اعلام کرد ایران، روسیه و ترکیه ۲۸ تا ۲۹ ماه جاری (نوامبر) مذاکرات صلح سوریه را در آستانه برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غیرت عبدالرحمانف وزیر خارجه قزاقستان روز دوشنبه گفت: روسیه، ترکیه و ایران مذاکرات بعدی در مورد سوریه را در تاریخ ۲۸ تا ۲۹ نوامبر در قزاقستان برگزار خواهند کرد.
عبدالرحمانف به خبرنگاران گفت: از نمایندگان دولت سوریه و تروریست‌های سوری نیز برای شرکت در این مذاکرات دعوت شده است.   دهمین دور مذاکرات بین‌المللی صلح سوریه در ماه جولای در شهر سوچی روسیه برگزار شد که شرکت کنندگان در آن زمان توافق کردند دور بعدی این نشست را در نوامبر ۲۰۱۸ برگزار کنند.  
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مذاکرات آستانه مذاکرات صلح مذاکرات صلح سوریه روسیه ایران ترکیه وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «کتاب قدیمی تو، دوست جدید من» در قم برگزار می‌شود

ایسنا/قم در آستانه عید نوروز، پویش «کتاب قدیمی تو، دوست جدید من» با هدف اهدای کتاب‌های خوانده شده به کتابخانه‌های عمومی و اشتراک حس خوب خواندن با دیگران برگزار می‌شود.

مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم اظهارکرد: پویش «کتاب قدیمی تو، دوست جدید من» در آستانه عید نوروز، به‌همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، با هدف اهدای کتاب‌های خوانده شده به کتابخانه‌های عمومی و اشتراک حس خوب خواندن با دیگران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای این پویش در آستانه عید نوروز و همزمان ماه مبارک رمضان، گفت: یکی از روش‌های مجموعه سازی در کتابخانه‌های عمومی، اهدای کتاب است که هدف آن گسترش مشارکت همگانی در حمایت از کتابخانه‌های عمومی، تقویت مخازن و به روزرسانی کتب است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان قم، توکلیان افزود: با توجه به انجام «خانه تکانی» به عنوان یکی از آیین‌های نوروزی ایرانیان، در این پویش از مردم فرهنگ دوست قم دعوت می‌شود تا کتاب‌های قدیمی و خوانده شده خود را به کتابخانه عمومی محل زندگی خود اهدا کرده و دیگران را نیز در لذت خواندن آن کتاب سهیم کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم تاکید کرد: مشارکت مردم در این پویش و همکاری نهادها و مراکز فرهنگی مذهبی در اطلاع رسانی و گسترش پیام این پویش، می‌تواند باعث ارتقاء سطح فرهنگ مطالعه و افزایش آگاهی شود.

وی در پایان یادآور شد: از هیئت‌ها، مساجد و حسینیه‌ها دعوت می‌شود تا ضمن اطلاع‌رسانی این پویش به عموم مردم در شب‌های ماه مبارک رمضان، کتاب‌های اهدا شده از سوی مردم را از طریق تماس با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۷۵۸۷۵۷ به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تبریک بشار اسد به پوتین به مناسبت پیروزی در انتخابات
  • بوی خون از نطق ترامپ
  • برنامه ریزی برای صادرات ۵۰۰ میلیون دلاری به سوریه در سال ۱۴۰۳
  • آلومینیوم - پرسپولیس/ سپاهان به خوزستان می‌رود
  • نشست مشترک روسای کل گمرکات ایران و ترکیه برگزار شد
  • حمله غافلگیرانه ارتش سوریه پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور را منهدم کرد + جزئیات
  • انهدام پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور/ عملیات ارتش سوریه در حومه ادلب و حلب
  • مسیر ترانس خزر محرک اصلی رشد صادرات قزاقستان
  • کم و کیف جشن رمضان در جهان اسلام
  • پویش «کتاب قدیمی تو، دوست جدید من» در قم برگزار می‌شود