Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@21:50:10 GMT

تشریح برنامه های هفته بسیج در بشاگرد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۵۹۳۶

   

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشاگردر نشست خبری هفته بسیج در جمع اصحاب رسانه، عنوان کرد: برنامه‌های هفته بسیج به‌طور مشترک در شهرستان  به‌صورت برنامه‌های بومی و محلی و برنامه‌های ابلاغی برگزار می‌شود.

وی، بیان کرد: در اولین و دومین روز از هفته بسیج که به تربیت «بسیج، فرهنگ ومسجد محوری» و «بسیج ،اقتصاد مقاومتی ، خدمات رسانی وسازندگی» نام‌گذاری شده است، برنامه‌های مختلفی مانند دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری مسابقات فوتسال، یادواره شهدا و نشست بصیرتی، مردمی، برگزاری اردوی جهادی، مسابقه دو میدانی ، طنابو کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سلیمانی، گفت: در سومین روز از هفته بسیج که روز «بسیج اقتدار دفاعی و امنیتی » نام‌گذاری شده است نیز نشست‌های بصیرتی مردمی و سیاسی ، غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام و یادواره شهدا اجرا می‌شود.

وی، تصریح کرد: کوهپیمایی بسیجیان، ، برگزاری دعا ندبه ،همایش پیاده روی خانوادگی ، حضور سازمان‌یافته بسیجیان در نماز جمعه ، مسابقات بومی محلی از دیگر برنامه‌هایی است که روز چهارم از هفته بسیج که به نام «بسیج، علم و فناوری» نام‌گذاری شده برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه بشاگرد،گفت: در پنجمین روز از هفته بسیج که به‌عنوان «بسیج، جهاد کبیر و استکبارستیزی» نام‌گذاری شده نیز دوره عمومی بسیج، ، جلسه روشنگری و نشست بصیرتی و نشست شورای امربه معروف، نشست حلقه های صالحین، و همچنین ویزیت رایگان خانواده شهداانجام می‌شود.

وی، در ادامه گفت: روز ششم که به روز«بسیج، جهاد روشنگری و تبیین» نام‌گذاری شده نیز  برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص)،دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا ،برگزاری نهضت روشنگری ، برگزار می‌شود.

وی، افزود: روز هفتم به عنوان«بسیج، چهل سال افتخار» تجمع بسیجیان در مساجد و ستون کشی جهت حضور در تجمع شکوه و مقاومت برنامه روز آخرهفته بسیج در شهرستان بشاگردبرگزار می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به ریاست غفور کارگری در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، این نشست به ریاست غفور کارگری رئیس و با حضور سید محمدپولادگر سرپرست کاروان، مریم کاظمی‌پور نایب رئیس بانوان، علی اصغر حسن‌زاده سرپرست دبیر اجرایی و مسئول ستاد دائمی بازی‌ها، جلیل کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون ورزرش‌های جانبازان و توان‌یابان و مدیران کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

معرفی تیم‌های راه‌یافته به بسکتبال باویلچر پارالمپیک پاریس

 

در این نشست ضمن بررسی مصوبات جلسه پیشین در خصوص انجام تست‌های سنجش و نیز ارزیابی عملکرد ورزشکاران، شیوه تهیه مکمل‌ها و نحوه در اختیار قرار دادن آنها به ورزشکاران و سایر موارد گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • مسدود شدن جاده بشاگرد به میناب و جاسک
  • برگزاری جشن هفته هنر انقلاب در قزوین
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • عنوان: مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی-زنجان
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم