Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:44:47 GMT

گازگرفتگی، جان کشاورز بجنوردی را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۶۰۱۹

گازگرفتگی، جان کشاورز بجنوردی را گرفت

بجنورد- ایرنا- معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد گفت: انتشار گاز در چادر مسافرتی، سحرگاه امروز مرگ یک کشاورز 35 ساله را در این شهرستان رقم زد.

مجید خوش رفتار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کشاورر هنگام نگهبانی در مزرعه پیازی در روستای کلاغ آشیان، برای گرم کردن خود از یک گاز پیک نیکی استفاده کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این فرد بر اثر انتشار گاز دچار خفگی شده بود که پس از آن احتمالا بر اثر ایجاد یک جرقه کوچک و آتش گرفتن چادر، در آتش سوخته بود.
خوش رفتار در عین حال گفت: علت دقیق وقوع این حادثه توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است.
وی اظهار داشت: با توجه به بروز حوادث گازگرفتگی در فصول سرد سال، به شهروندان توصیه می شود در صورت استراحت در چادر و مکان هایی که از پیک نیک برای گرم کردن استفاده می شود حتما منافذی را برای خروج گاز و رفت و آمد جریان هوا در نظر بگیرند تا شاهد حوادث تلخ این چنینی نباشیم.
پنج ایستگاه آتش نشانی با 87 آتش نشان در شهر 210 هزار نفری بجنورد استقرار دارند.
ط/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي گازگرفتگي آتش نشاني خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبه مازندران براثر گازگرفتگی جان باخت

ایسنا/مازندران سخنگوی اورژانس مازندران از جان باختن دو نفر براثرمسمومیت با گاز مونوکسید کربن در روستای پاجی میانای ساری خبر داد.

سیداسماعیل نصراللهی، نخبه معلول ساروی همراه پدرش براثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در روستای پاجی میانای ساری جان خود را از دست داد. سیداسماعیل با وجود داشتن معلولیت شدید تا حدی که حتی توان ورق‌ زدن کتاب را نداشت، پارسال توانست در کنکور رتبه ۲۵ را در رشته انسانی کسب کند.

سید احمد نصراللهی، پدر اسماعیل، جراح دندانپزشک در بیمارستان امام (ره)‌ ساری بود. براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، حال مادر این نخبه شهر ساری، پری حجی‌زاده دوینی، که او نیز پرستار بیمارستان امام بود، مساعد نیست و اکنون در بخش آی‌سی‌یو بستری است.

سخنگوی اورژانس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در این‌باره توضیح داد: امروز (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد، بالگرد اورژانس به پرواز درآمد.

زکریا اشک‌پور گفت: یک زن ۴۴ ساله که به‌دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود، پس از لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال سریع به مرکز درمانی داشت، که با موفقیت به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

او افزود: در این حادثه، دو مرد ۵۰ و ۱۸ ساله (سیداسماعیل نصراللهی و پدرش) به‌دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • تصاویری از نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب + ویدئو | رتبه ۲۵ کنکور در حادثه گازگرفتگی درگذشت
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • استقبال از طرح دوخت رایگان چادر در پرند چشم‌گیر است
  • آبگرفتگی چادر‌های عشایر کوهرنگ در پی بارش های اخیر
  • آبگرفتگی چادر‌های عشایر کوهرنگ در پی بارش اخیر
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • (عکس) کار عجیب و هنرمندانه برنجکار تایلندی برای جذب گردشگر
  • نخبه مازندران براثر گازگرفتگی جان باخت