Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-23@15:22:52 GMT

نمی‌توان با توسل به زور حماس را سرنگون کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۶۰۵۷

نمی‌توان با توسل به زور حماس را سرنگون کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، آویگدور لیبرمن در گفت‌وگویی که از طریق شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی پخش شد، تصریح کرد، سعی داشته است از شیوه گفت‌وگوی مستقیم با ساکنان  غزه برای براندازی حکومت حماس در غزه استفاده کند.
 
وی افزود: من به خاطر سیاستم علیه غزه در معرض انتقادات شدید همکارانم قرار گرفتم و به آنها گفتم که هیچ کس نخواهد توانست با توسل به جنگ حکومت حماس را سرنگون کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وزیر جنگ مستعفی رژیم صهیونیستی ادامه داد: از همین رو، من به استفاده از شیوه دیگری روی آوردم تا ساکنان غزه به این نتیجه برسند که برای بهره‌مندی از امنیت و تحقق خیر و صلاحشان، باید حکومت حماس را سرنگون کنند.
 
لیبرمن با اشاره به این که رژیم صهیونیستی سعی داشت پس از کاهش شدت محاصره غزه و بازگشایی گذرگاه کرم ابو سالم، از طریق گفت‌وگوی مستقیم با ساکنان غزه، حماس را از این معادله حذف کند، مدعی شد: تا این لحظه هیچ توافقی با جنبش حماس در غزه حاصل نشده است.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، تصویب قانون ارسال کمک‌های جدید واشنگتن به تل‌آویو از سوی مجلس نمایندگان آمریکا واکنش جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را در پی داشت.

بر این اساس جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تصویب طرح قانون کمک به رژیم جنایتکار صهیونیستی از سوی مجلس نمایندگان آمریکا را به شدت محکوم می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این اقدام مشارکت رسمی آمریکا در نسل‌کشی ملت ما در غزه از سوی رژیم اشغالگر را به اثبات می‌رساند.

همچنین جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد: دولت و شخصِ رییس جمهور آمریکا مسوولیت جنایت‌های جنگی مرتکب‌شده از سوی رژیم جنایتکار صهیونیستی را به دوش می‌کشند.

گفتنی است قانون‌گذاران مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه با وجود اختلاف در تامین منابع کمک مالی، با غلبه بر مخالفان، یک بسته قانونی برای کمک ۸۷ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و رژیم صهیونیستی را در جریان رای گیری گسترده دو حزبی ارایه کردند.

همچنین روز گذشته شبکه خبری الجزیره در خبری دیگر اعلام کرد که مجلس نمایندگان آمریکا با ۳۶۶ رای موافق و ۵۸ رای مخالف به لایحه حمایت مالی از رژیم صهیونیستی به ارزش ۲۶.۴ میلیارد دلار رای داده است.

کد خبر 6084712

دیگر خبرها

  • قطر: دفتر حماس در دوحه می ماند
  • دستاوردسازی خیالی با بمباران رفح
  • به اتفاق اصفهان نمی‌توان گفت «حمله»!
  • یو اسرائیل
  • واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد
  • حزب الله پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • بشار اسد : آمریکایی‌ها از هر درگیری سود می‌برند/ سیاست این کشور بر اصل «تفرقه بیانداز و حکومت کن» استوار است
  • هنیه: موضع آمریکا درباره رفح فریبکارانه است