Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@22:41:05 GMT

اگر تاج بماند خواسته فیفا تامین نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۶۱۱۱

اگر تاج بماند خواسته فیفا تامین نمی شود

در آخرین نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، حاضران بحث استقلال فوتبال را مطرح کردند و معتقد بودند اگر تاج با استفاده از ماده ۶۰ بماند، نظر فیفا که خواهان حفظ استقلال فدراسیون فوتبال است، تأمین نمی‌شود.
به گزارش صدای ایران به نقل از خبر ورزشی، ماده ۶۰ راهی است که صالحی‌امیری و مسعود سلطانی‌فر برای فرار از تعلیق به مهدی تاج پیشنهاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به رئیس فدراسیون توصیه کرده‌اند از طریق ماده ۶۰ بماند تا هم حرف مجلس که خواهان حذف بازنشسته‌هاست زمین نماند و هم AFC و فیفا وسط این ماجرا خواب تعلیق فوتبال ما را نبینند، اما با این که ماده ۶۰ به عنوان یک راه گریز مطرح شده، تمامی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مخالف این راه حل هستند.
شنیدیم در آخرین نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، حاضران بحث استقلال فوتبال را مطرح کردند و معتقد بودند اگر تاج با استفاده از ماده ۶۰ بماند، نظر فیفا که خواهان حفظ استقلال فدراسیون فوتبال است، تأمین نمی‌شود. گویا اعضای هیئت رئیسه می‌گویند فیفا اصرار دارد فوتبال غیر دولتی اداره شود و تأکید فیفا روی همین استقلال فوتبال در تمام دنیاست. 
حالا باید دید چه راه جدیدی برای برون‌رفت از این بحران پیدا می‌شود. دیروز البته تابش، رئیس فراکسیون ورزش مجلس با اعلام این موضوع که ماندن تاج از طریق ماده ۶۰ قانونی است، از رئیس فدراسیون خواست برود و از این پس فقط مشاور فوتبال باشد و از خواسته مجلس که اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان است، تمکین کند، اما الان مسئله مهم‌تر برای فوتبال، جلب رضایت فیفاست نه اجرای خواسته مجلس... فیفا محکم ایستاده و می‌گوید فوتبال باید استقلال خود را حفظ کند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: فدراسیون تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون کشتی با اعلام این خبر در سایت خود نوشته است: "رئیس برکنار شده هیئت کشتی استان تهران که تاکنون بیش از 10 شکایت از فدراسیون کشتی داشته و اکثر آن ها نیز از طرف دادگاه رد شده است، در یکی از شکایت های خود به قانونی بودن مجمع انتخابات هیئت کشتی استان تهران اعتراض داشت که بر اساس رأی صادر شده از شعبه 45 دیوان عدالت اداری، این شکایت رد و انتخابات قانونی اعلام شد."
بدین ترتیب این انتخابات پرحاشیه به تایید رسیده و رییس فعلی آن می تواند به کار خود ادامه دهد.

از سوی دیگر البته برخی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون کشتی برای ابطال انتخابات سال گذشته هم به دادگاه شکایت کرده بودند که هنوز سرنوشت نهایی آن اتفاقات هم مشخص نیست.

دیگر خبرها

  • بماند///چینی: بازی با شمس آذر درس عبرتی برای استقلال شد/ نباید فریب وضعیت تراکتور را خورد
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد